ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 har noen svære filer jeg trenger overført. de er på over 4 gig så en minnepenn med fat kommer jeg ikke langt med. kan jeg formatere minnepenner med ntfs? i så fall, hva slags programvare må jeg bruke? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det går fint ann ja, windows innebyggede formatering klarer dette fint. Høyreklikk på enheten i min datamaskin og velg formater. Husk at pinnen da bare vil virke på maskiner med operativsystemer som kan lese/skrive til NTFS. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 glemte vel å si det, men ntfs valget kommer ikke opp i rullgardina. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Samme her, simster. Har prøvd det samme med min Kingston 8 GB men uten hell. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 er en corsair 16 gig jeg har, prøver nå og ser om jeg får gjort noe med partisjonerings verktøyene på ultimate boot cd. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nice. Si ifra hvis du finner ut av det, så skal jeg lete litt rundt etter løsning selv Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Det er fult mulig du må bare optimalisere for ytelse kontra rask fjerning. Så får du valg NTFS under formattering. Høyreklikk på stasjonen/pinnen velg Egenskaper, gå til Maskinvarefanen, finn stasjonen i listen og trykk Egenskaper. Deretter velger du Policyer og trykker Optimaliser for ytelse. Husk at nå må du bruke sikker fjerning før du fjerner pinnen. Endret 16. desember 2008 av Thorsen Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 se der ja! strålende. visste ikke om det jeg. man må være logget inn som administrator forsåvidt for å i det hele tatt få opp den fanen. TAKK! hadde jeg hatt en is hadde jeg sendt den til deg Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Bra du fikk det til... takker for isen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Til stor hjelp for meg og nå, tusen takk Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er vel mulig å bruke exFAT også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå