er-bjoer Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Sprøsmålet mitt er : Jeg har nettopp formatert de to harddiskene jeg bruker. (begge er NTFS) Jeg fikk greit lagt inn OS, men da jeg skal legge inn andre ting får jeg av og til en I/O feil, eller så restarter maskinen av seg selv, midt i innstaleringen. Dette ser jeg på som ikke bra (!!!!!!!!!!) og høyst plagsomt, da jeg ikke får lagt inn ting som jeg behøver. deriblant spill og kjekk SoftWare. Jeg har delt opp den ene hdd i 3 partisjoner, og den andre i 2. kan noen si meg hvorfor denne feilen kommer, og hva jeg kan gjøre får at den skal gå bort??!?!?!?!!? Mvh JEG SLIT!!! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 ram kanskje... de konker ut på de merkeligste tidspunkt Lenke til kommentar
er-bjoer Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 ram kanskje... de konker ut på de merkeligste tidspunkt.. Joa,, Stemmer d.. Jeg har hatt 512 Mb Pc 2100 ddr-dim en stund. Disse har funger fint. Derimot, har jeg nettopp kjøpt nytt kabinett, og en ekstra rambrikke. kabinettet har 7 vifter, (det ble mye kabler!!!!!!), og jeg har som sagt 2 hdd, brenner og dvd. Har prøvd å ta ut den ene rambrikken (den nye), hjalp ikke .. Tror du rammen er årsaken?+ Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Bruk emnefeltet fornuftig, se link under i siggen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg