klilleng Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei, Finnes det noen brukbar 3rd party kjøler for Radeon 4870 der luften føres ut bak (slik som med originalkjøleren) ?? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Asus Matrix Sapphire Toxic EDIT: eller mente du kun kjøler uten kort? Endret 16. desember 2008 av E.C. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 EDIT: eller mente du kun kjøler uten kort? Ja, har kortet.. Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391085 kvalitet er det vel ikke men gjør nytten. har selv lyst på en kjøleløsning med 2 vifter som på matrix serien til asus. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391085kvalitet er det vel ikke men gjør nytten. har selv lyst på en kjøleløsning med 2 vifter som på matrix serien til asus. Kommentaren var ikke akkurat oppløftende. . Burde vel finnes noe bedre..!? Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 har søkt en stund nå men har ikke klart å oppspore noe bedre til nyere kort. med utblåsning bak. finnes twin vifter fra termaltake mener jeg men har ikke sett norsk butikk med disse. blåser vel nedover. akasa er billig men fungerer. bedre en å blåse varm luft nedover i kabinettet. personlig ville jeg kun ha brukt det på et eldre kort med sliten orginalkjøling. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 har søkt en stund nå men har ikke klart å oppspore noe bedre til nyere kort. med utblåsning bak.finnes twin vifter fra termaltake mener jeg men har ikke sett norsk butikk med disse. blåser vel nedover. akasa er billig men fungerer. bedre en å blåse varm luft nedover i kabinettet. personlig ville jeg kun ha brukt det på et eldre kort med sliten orginalkjøling. Hm.. Irriterende altså.. Har originalkjøleren enda, men vet ikke helt om jeg har de "termiske putene" intakt. Noen som vet hvor man får kjøpt slike? (skal bytte til et mindre kabinett, og da tenker jeg det vil være best å få luften ut bak). Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ville passet bra med en icq4 kjøler fra his eller en Vapor-X cooler fra sapphire. eller en twin løsning som matrix fra asus. cooling pads finne vel i for å klippe til sel men fant det ikke i farten på noen norsk side. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 ville passet bra med en icq4 kjøler fra his eller en Vapor-X cooler fra sapphire. eller en twin løsning som matrix fra asus. Mulig det, men får man kjøpt dem løst ? cooling pads finne vel i for å klippe til sel men fant det ikke i farten på noen norsk side. Kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå