Gå til innhold

Hvor små detaljer klager/reklamerer man på?


Sagnet

Anbefalte innlegg

Når det gjelder store hvitevarer er det hjemmeservice på det meste (dersom du bor i by/tettbygd strøk og det finnes et autorisert verksted der). Det beste er nok å bytte hele maskinen og få en ny på DOA, men dette er jo litt strev. Men dersom dette displayet er noe som raskt kan byttes av en fagperson som kommer hjem til deg er jo det mye enklere. Mange hvitevarer kommer med en brosjyre hvor det står hvem som tar seg av reparasjon, om det ikke er vedlagt noe slik, ring til Elkjøp og hør hva som er nærmeste verksted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg ringt Elkjøp, som henviste meg videre til et lokalt serviceverksted. Ved verkstedet sa de at displayet var enkelt å fikse/bytte, og at det ville gå på reklamasjon/garanti. De ville derimot ikke prioritere enn sånn sak nå før jul, men ba meg ringe igjen på nyåret hvis jeg fortsatt var plaget av dette. Fair enough, egentlig. Det er kanskje ikke verdt å tvinge Elkjøp til å levere meg en ny maskin på grunn av dette, og bare risikere å få en annen med samme feil.

Endret av Sagnet
Lenke til kommentar

Det er vel best for elkjøp, trådstarter, produsent og også miljøet at delen byttes framfor at ny maskin transporteres ut og den gamle blir hentet og sendt i retur osv osv...

 

Så jeg synes løsningen her som trådstarter ble enig med elkjøp om virker veldig fin jeg :). Er forøvrig hyggelig å se så stor fleksibilitet og forståelse hos en kunde, det er det ikke vær dag vi gjør!

Lenke til kommentar

Pick your fights heter det, og jeg føler ikke dette er en "kamp" det er verdt å legge så mye ressurser i. Det passer dessuten dårlig nå rett før jul. :)

 

Litt eksperimentering med displayet har lært meg at det er følsomt for trykk. De røde fargene (blødningene) kommer når man legger litt lett press på panelet. Og etter en stund går det tilbake til normalen og ser feilfritt ut. Så det er til å leve med. Nå vet jeg i allefall at dersom dette blir et problem senere, er det bare å ringe, og så kommer det en Batman med fagbrev og rydder opp. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...