tmolberg Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Tittelen sier vel spørsmålet Har naxxramas forsvunnet? Så på Wowhead at Severence øksa ikke var lenger tilgjenglig for spillere lenger. Jeg er jo klar over at Naxxramas har komt til Northrend men Naxxramas som pleide å være i Eastern Plaguelands, hva skjedde med den? Er den forsvunnet? P.S Hadde sjekket selv hvis jeg var hjemme men er på skolen og det bare ploppet rett inn i huet Endret 16. desember 2008 av tmolberg Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er den som har flytta seg til Northrend. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Så det du sier er at den ikke lenger er i Eastern Plaguelands? Skulle gjerne ha hatt Dreadnaught settet Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så det du sier er at den ikke lenger er i Eastern Plaguelands? Skulle gjerne ha hatt Dreadnaught settet Tier 7 har samme modell som Tier 3 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tier 7 har samme modell som Tier 3 Samme navn? Har DK fått tier7? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Tittelen sier vel spørsmålet Har naxxramas forsvunnet? Så på Wowhead at Severence øksa ikke var lenger tilgjenglig for spillere lenger. Jeg er jo klar over at Naxxramas har komt til Northrend men Naxxramas som pleide å være i Eastern Plaguelands, hva skjedde med den? Er den forsvunnet? P.S Hadde sjekket selv hvis jeg var hjemme men er på skolen og det bare ploppet rett inn i huet Good ole' EPL Naxxramas er borte, og du får kun tilgang til Northrends Hello Kitty Naxxramas nå. Tier 7 har ikke nøyaktig samme modell og farger som Tier 3, men er basert på de. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Faen da... 60Naxx var bedre enn det jeg har hørt om 80Naxx Har ikke vært der enda. For meg hørres det ut som di bare har satt level 60 naxx bossene og kastet på level 80 på dem og gitt 80 gear. ikke forandret hp eller skills eller noe Lenke til kommentar
frentix Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Like greit å bare hoppe på 25man versjonen med en gang , siden den ikke er noe vanskeligere , og settene ser litt kulere ut en heroes` versjonen. Hvertfall for hunter. For ikke å nevne stats da ;P Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Faen da... 60Naxx var bedre enn det jeg har hørt om 80Naxx Har ikke vært der enda. For meg hørres det ut som di bare har satt level 60 naxx bossene og kastet på level 80 på dem og gitt 80 gear. ikke forandret hp eller skills eller noe Du bør kanskje gjera det sjølv for du kommentere? Sidan det er 15 personar mindre med denne gongen så er det litt forskjellar. Minimalt, men uansett. Ein minimal andel folk såg Naxxramas på 60, så det er resirkulert materiale ja. Og det er meiningo, koffor ikkje bruka om igjen ein så herlig instans med mange flotte og godt designa bossar? Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 syns det var bra at de tok med naxx igjen, men likte ikke at det er den første å letteste raid instancen. husker vi wipa å progressa i maange månder i naxx. var så glad i det stedet å nå har de kommet å ødelagt den gode følelsen man hadde der. grr syns de kunne ha gjort så den var iallefall en liten utfordring. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vil bare si en liten ting om Naxx, jeg fatter ikke at dere kan sammenligne Naxx lvl 60 og naxx lvl 80. Folk sier at Naxx på lvl 80 er så mye lettere, men de er jo selvsagt at den skal være det. Lvl 60 naxx var den vanskeligste instancen i spillet før expansions. Naxx lvl 80 skal være den letteste raid instancen i lvl 80, så selvfølgelig er det forsjeller. Har forøvrig ikke prøvt 25man enda, bare 10man. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Skal prøve naxxramas når jeg kommer meg til 80. Tar det med ro jeg Satser på Naxxramas blir greit, men ikke like morsomt som level 60 naxx Kan vel stort sett si at jeg mangler feelingen fra level 60. Lenke til kommentar
Galathriel Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har litt problemer med å skjønne hvorfor folk synes det er så fryktelig at Naxx er lett nå, jeg. Eller, jeg skjønner skuffelsen med å plutselig kunne danse gjennom noe som tok mange måneder på lvl 60. Men likevel, hadde det ikke vært trist om det samme raidet skulle vært det vanskeligste, både på lvl 60 og 80? Selv har jeg downet det meste der både på 10 og 25, og hadde en del mer problemer med å cleare Kara i tbc, enn jeg hadde på å få ned Naxx. Men det er en pokker så fin måte å innføre nye folk i å raide, og å lære å samkjøre den nye guilden på, det skal stedet ha. Er greit med litt enklere ting først, så flere kommer seg inn i å lære seg å raide Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 jo kan forsåvidt være enig i det, men heroic skulle være for mer hardcore guilder å normal skulle være for casual, men heroic var jo nesten lettere enn 10 mannen. å eneste vi har igjen er å gjøre achievments. syns ikke achievments er så menga gøy i raids jeg, man får jo ikke noe igjenn for det, det er jo bare for show. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå