exzEt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei, vurderer å skaffe meg en ipod touch til jul. Jeg lurer simpelthen bare på hvor jeg kan få den billigst : ) Lenke til kommentar
toffo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vil tro at 'Prisguide' - linken under amobil-logoen øverst på denne sien vil gi deg et godt utgangspunkt. ;-) Men skal du ha den før jul så blir det nok værre med nettbutikkene. Ser ut som om Siba, Datakjeden eller Teknikmagasinet er gode kandidater for å ringe rundt å høre om de har inne... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 2300 kr på spaceworld, beste valget tror jeg mht sending, porto etc. kanskje litt dyrere, men enklere Lenke til kommentar
chrissx Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Apple.com. koster 2.290 kr og gratis frakt du kan bestille extra utstyr du ikke får i norge også der:D og gratis ingravering er også et plus da:) bestilte min den 16 og har ikke fått min enda_ :O Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 kjøp den på spaceworld, da servicen på applestore er elendig hvis noe skulle gå galt med spilleren. Bin there, done that Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå