Core-1 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Spiller med Moa, skal bli legend Syns man blir skada litt mye, noen som er enig? Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gjorde akkurat det samme for en liten stund siden, og ja, det er mye skader egentlig Jeg hadde spilt 4 sesonger, to med Enga og to med Barcelona og kom til slutt til VM med Norge. I semifinalen ble Moa skada og tatt ut av kampen og jeg måtte stå over finalen som Norge selvfølgelig tapte 2-1. Litt irriterende med alle skadene ja Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Gjorde akkurat det samme for en liten stund siden, og ja, det er mye skader egentlig Jeg hadde spilt 4 sesonger, to med Enga og to med Barcelona og kom til slutt til VM med Norge. I semifinalen ble Moa skada og tatt ut av kampen og jeg måtte stå over finalen som Norge selvfølgelig tapte 2-1. Litt irriterende med alle skadene ja Avgjørende kamp i ligaen mot stabek, skadet kampen før og ender på 2 plass.... jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå