Optycal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei! Har ett problem her. Når jeg starter ett fulscreen spill, så får jeg spilt en liten periode. Etter den lille perioden har gått henger spillet seg opp og (Svarer ikke), har prøvd med både World of Warcraft og Left4dead og på den måten vet jeg det ikke er spillets sin feil siden det skjer med begge. Har nylig installert nytt grafikkort - kan det ha noe med saken å gjøre? MVH Optycal Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Installert nye grafikk drivere etter at du fikk grafikkort? Lenke til kommentar
Optycal Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, den nyeste driveren jeg fant. Har også byttet lydkortet og satt det like ved vifta til skjermkortet. Kan det gjøre kortet for varmt å skape problemer? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja du kan jo prøve å flytte lydkortet å se om det blir noen forskjell Lenke til kommentar
Optycal Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Problem løst. Var grafikkortet som ble overopphetet. Har koblet til en 240W Clas olson vifte større en PCen som står utafor og blåser inn, så nå burde gå bra. Takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå