kenzuke Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei folks. Dette gjelder altså bruk av FIM-funksjonen i Fronter (chat av et eller anna slag). Har sendt e-post til en superbruker ang. saken, men starter en tråd her også i tilfelle noen vet før jeg får svar på E-post. Det er altså påkrevd en Java plugin av et eller anna slag (IE 6/7). Brukere får ikke installert denne pga rettigheter i vårt domene, så jeg lurte på om noen hadde .msi pakken av denne liggende? Altså, Java Plugin 1.5/1.6 for å bruke FIM i fronter. Det er all infoen jeg sitter på. Jeg kan jo selvfølgelig gå inn som admin og installere den, men blir for mye å gjøre dette på hundrevis av PC-er. Hvis ingen vet, så blir i hvert fall løsninga posta her når jeg får svaret per mail. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvis den finnes, så får du den av Fronter. Ser ikke ut til at de har lagt den ut på http://support.fronter.com/index.php?optio...y&Itemid=18, men en henvendelse dit er nok rette stedet. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Takk, var også å leita der man fant heller ikke noe om dette. Kan godt hende at det bare er sikkerhetsinnstillingene på nettleseren som er stillt for høyt, eller at Java er de-aktivert i nettleseren. Skal ta en titt på dette, så poster jeg her om det løser seg på den måten. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Løst: Nyeste versjon av JAVA var det som trengtes. Det var faktisk nytt for meg at det automatisk ble implementert en JAVA plugin for IE/Firefox ved bruk av en standard JAVA-Installer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå