Gå til innhold

MÅ man spille med trofeèr?

lasse_hansen87

Anbefalte innlegg

Hei sann..

Lager denne tråden for en kompis som er hos meg nå.. Vi speller endel ps3 sammen. Og jeg lurte på, eller vi lurte på. hehe. Han har endel spill som det har kommet trofeèr på nå i seinere tid, og han må jo starte en ny savegame for å få trofèer, men dette ønsker han ikke nå, pga det er snakk om 2-3spill, som han har kommet ganske langt inn i spillet. Det han da lurer på er, er det noe "farlig" å forsette å spille når han ikke kan få trofeèr? Han sier selv han driter i om det er trofeèr eller ikke, men han må jo starte på nytt hvis dette kan bli noe feil i spillet eller lignende når han ikke får trofeèr??

Han har blant annet hatt littlebigplanet på ps3èn, der han hadde kommet ganske langt, men han måtte gjennopprette hele ps3èn pga en oppdatteringsfeil, han lagret da savegamesen til LBP, og etter han hadde gjennopprettet maskinen, så installerte han LBP og la inn savegamesene, da fikk han ikke trofeèr, men han selv ønsker å forsette uten å motta trofeèr, er dette "farlig" for videre spilling. (Med farlig mener jeg, at det kan oppstå feil under spilling, eller feil ett eller annet sted?) Eller har det rett og slett ingenting å si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...