lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hei sann. Har en ps3 som er 7-8mnd gammel nå vel... Og har nå idag fjernet 4 spill, Haze, blant annet. Og 3 andre spill.. Slettet de inne på gamedata mappen, pga jeg skal selge disse spillene, pga de blir aldri spilt lenger.. Det jeg lurte på da, bør jeg formatere og/eller gjennopprette ps3 systemet? Tenkte for å få fjernet alle spillene filene og alle filene som hører til spillet. Eller holder det med å slette de sånn jeg har gjort, via gamedata mappen, og savegamesen? Endret 16. desember 2008 av lasse958 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det holder å slette bare gamedata. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 finn gamedata og se på infoen, så ser du hvor stort det er, er det på 400mb o.l er det den dataen som skal slettes, en gamesave er vel på et par mb kanskje maks. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Gamedataen på det ene spillet er på 740mb eller noe sånt trur jeg det sto.. Og savegameen på 1056kb. Er det bare å slette disse to filene. Savegamesen i game savemappa, og spillet i gamedata mappa? Behøver ikke gjennopprette ps3èn eller noe for å få fjerna alt ruske og raske etter spilla? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ja slett den på 740, savegamen kan du beholde hvis du senere vil legge spillet inn og fortsette der du var sist, hvis ikke kan du fjerne den og. ang rusk og rask så vet jeg ikke, kjenner ikke til ps3 sitt filsystem. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 noen andre som vet om det blir noen filer liggenes etter å slette et spill? Holder det bare med å slette de 3-4 spilla jeg har, eller bør jeg formatere? For å få bort alt til spillene Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er unødvendig å formatere. Det tar flere timer å formatere og de flese filene bør forsvinne når du sletter de på vanlig måte. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 okay, da regner jeg med det.. Har aldri slettet noen filer eller noe så, og det er bare de 3-4spilla jeg skal fjerne. Så regner med at det byr på noen problemer.. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 skal ikke by på noe problemer, jeg fjernet mirros edge og installerte på nytt, alt gikk glatt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 okay, hvorfor fjerne det, for så å legge det inn? Da regner jeg med at det går bra uten problemer med filer som ligger igjen og sånn Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er nok bare og fjerne ja, siden du skal selge spillene kan du jo slette savegamene også. For du kommer vel ikke til og spille spillene mer? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 spillte klikka steder underveis i spillet, kom ikke lenger... måtte reinstalleres. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 okay.. Ja jeg skal selge de.. Så de blir ikke spilt noe mer.. Et skal jeg bare slette og ta vare på, mulig jeg skal installere det seinere. Men det blir ikke spilt på en stund Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Du kan jo ta vare på savegamen til spillet du skal beholde da, sånn just in case. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Skulle akkurat til å si det å :O Nei da, hehe.. Ja jeg kan jo ta vare på den, så har jeg den om jeg skulle ville spille snart igjen. hehe. Men da får jeg ikke trofeène mine da, men det får være det samme. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå