mrala Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er boende på Oslo Vest nær Majorstuen og trenger sårt et sted å trene. Problemet er selvsagt økonomien og jeg har heller ikke studentbevis fra UIO osv. forhold til studenttrening. Vet noen hvor det er billig, bra og sentralt? Kanskje høye krav fra min side, men noe er vel billigere enn de andre? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Løp en tur, og ta noen push-ups og sit-ups. Helt gratis. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 men dog dårlig trening, om man skal holde på med styrke.. hvorfor har du ikke fått studentbevis? alle studenter har vel krav på dette. Lenke til kommentar
mrala Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 men dog dårlig trening, om man skal holde på med styrke.. hvorfor har du ikke fått studentbevis? alle studenter har vel krav på dette. Jeg har studentbevis, men det er fra en VGS som ikke kvalifiserer for studentrabatt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hmm, oki forsto det sånn at du gikk på UIO jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå