Gå til innhold

noen md latex klær her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vask

Vask

Følger du disse enkle rådene vil du til en hver tid ha rene og fine latexplagg hver gang de skal brukes. Har du tilgang til en stor balje kan det lønne seg å fylle den opp et godt stykke med lunket vann, ca kroppstemperatur. Ha gjerne en litt mild håndsåpe eller Milo i vannet. Vask plagget på innsiden og utsiden, om mulig vreng det forsiktig i vannet. Skyll så i rent lunket vann. Tørk gjerne av overflødig vann forsiktig med et mykt håndkle eller lofritt tøystykke. Heng plagget til tørk et sted med dempet belysning og ikke i sollys eller sterkt halogenlys(spotlights o.l). Ikke bruk tørketrommel eller føner til å framskynne tørkingen. Vær forsiktig med bruk av klesklyper og kleshengere - bruk hengere av tre eller plast.

 

Oppbevaring

Sørg for at plagget er helt tørt. Dryss litt talkum på. Legg eller om mulig heng plagget i en sort plastpose/sekk eller klespose . Heng det i et skap eller legg det i en skuff. Sørg for at stedet ikke er veldig fuktig eller varmt. Hold plagget unna sterke varmekilder. Latex brenner godt! Latex kan få stygge brune flekker ved nærkontakt med metaller som for eksempel kobber, bronse eller messing. Vær forsiktig med smykker, mynter o.l.

 

God Latexpleie:

 

*** Bruk vannbasert gildemiddel med latex.

 

*** Vask latexplaggene dine etter hver bruk.

 

*** Tørk deg godt og bruk talcum på plaggene før de pakkes ned for lagring.

 

 

 

*** Ikke bruk oljebaserte produkter sammen med latex.

 

*** Ikke utsett plagget for sollys over lang tid

 

*** Ikke utsett plagget for sterk varme eller åpen flamme.

 

*** Ikke vask plagget i vaskemaskin

 

*** Ikke bruk tørketrommel eller føner for tørking

 

*** Ikke bruk sterke og etsene vaskemidler

 

*** Vær forsiktig med skarpe kanter

 

Dette her fant ihvertfall jeg etter et lite goodle søk :)

Endret av snaffle
Lenke til kommentar

Har både latex bikini og thights.

Vær veldig forsiktig når du vasker det. Den såkaldte bikinien jeg har er kun for soling, har prøvd å bade med den ett par ganger og fargen går ut med nesten en gang.

Thightsene kostet rundt 1000 kr fra amerika så jeg prøver kun å bruke de ved spesielle anledninger for å få vasket de minst mulig :p

Men når jeg først skal vaske de gjør jeg ca som snaffle sa over her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...