torres84 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei, jeg har lett litt og klarer ikke å finne hvordan jeg skal få lastet ned MxTube v2.0 eller v1.5 beta, for min iPhone. Jeg har 1.1.4 programvaren på min tlf. Med andre ord er det en første generasjon iphone. Noen som vet hvordan dette kan gjøres, jeg får liksom ikke lastet ned noe fra v1.0 på Mxtube, siden nedlastingen på den er ikke tilgjenglig. Help me out. !!!!! på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Newton Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei, jeg har lett litt og klarer ikke å finne hvordan jeg skal få lastet ned MxTube v2.0 eller v1.5 beta, for min iPhone. Jeg har 1.1.4 programvaren på min tlf. Med andre ord er det en første generasjon iphone. Noen som vet hvordan dette kan gjøres, jeg får liksom ikke lastet ned noe fra v1.0 på Mxtube, siden nedlastingen på den er ikke tilgjenglig. Help me out. !!!!! på forhånd takk for svar MxTube (v1.5) fungerer pr i dag kun på iPhone firmware 2.x. http://mxweas.com/blog/ Anbefaler deg uansett sterkt å oppgradere telefonene din til firmware 2.2, og det er rimelig enkelt bare du følger en av disse oppskriftene til punkt og prikke: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=200728 Deretter er det bare å installere MxTune gjennom Cydia. Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Jo, men har hørt at på den nye programvaren kan man ikke laste han ting fra sources gratis, man må legge inn Visa kort nummeret + at det blir trukket fra visa kortet ditt og ikke fra mobil abon. Er det slik tilfelde? Men finnes det ingen måter å få MxTube på 1.1.4 ???? Lenke til kommentar
Newton Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jo, men har hørt at på den nye programvaren kan man ikke laste han ting fra sources gratis, man må legge inn Visa kort nummeret + at det blir trukket fra visa kortet ditt og ikke fra mobil abon. Er det slik tilfelde? Men finnes det ingen måter å få MxTube på 1.1.4 ???? Det du har hørt er bare tull. I linken jeg ga deg er det beskrevet hvordan du får en oppdatert telefon, som er både operatørfri og "jailbreaket", akkurat slik din 1.1.4 telefon er. Bare mye bedre softwaremessig. Prosedyren gir deg to alternative installerere som gir deg uoffisielle "sources": Cydia og Installer (Installer har du antageligvis har på telefonen din nå, men Cydia er bedre). I tillegg får du tilgang til Apples egen App Store, med ca 10.000 tilgjengelige program. For å bruke App Store må du (eller mor/far) registrere deg som kunde, med Visakort e.l. - men du _må_ ikke nødvendigvis kjøpe noe som koster penger. Tusenvis av programmene i App Store er gratis, og vil ikke belaste Visakortet om du laster dem ned. Les litt rundt i forumet på iPod1, der finner du det meste av info. Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Går det ikke hvis jeg bare laster ned Cydia på min tlf? Eller må jeg oppdatere programvaren????? Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 + mister jeg alt på tlf min ??? Lenke til kommentar
torres84 Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som kan svare meg på det =) Om jeg mister alt på tlf hvis jeg oppdaterer den til den nye versjonen Lenke til kommentar
epqr Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei du mister ikke alt. Du beholder alt av musikk, videoer, bilder ol. Men du mister selvfølgelig alle programmene fra cydia/isntaller. Og ja, du må oppdatere gjennom itunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå