dimdal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg har xbox men synes dette ser interessant ut, de som klager over reklame skal bare slutte, det hadde vært noe annet hvis det hele tiden kom opp pop upp's med reklame da hadde det vært iriterende. men så lenge reklamen henger til pynt på veggene så går det vell bra:) Såvidt jeg kan se er det ingen i denne tråden som klager på reklamen. Jeg synes reklamen er godt integrert, og det er mange kule detaljer; For eksempel at lydintensiteten øker jo nærere et lerret med reklame du går, osv. Ellers så er det fint lite innhold, igrunn lite å gjøre i Home. Dette med kåte fjortiser fikk dama erfare da hun logget inn på sin smekre dameavatar. Snakk om patetiske guttunger Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg har xbox men synes dette ser interessant ut, de som klager over reklame skal bare slutte, det hadde vært noe annet hvis det hele tiden kom opp pop upp's med reklame da hadde det vært iriterende. men så lenge reklamen henger til pynt på veggene så går det vell bra:) Såvidt jeg kan se er det ingen i denne tråden som klager på reklamen. Jeg synes reklamen er godt integrert, og det er mange kule detaljer; For eksempel at lydintensiteten øker jo nærere et lerret med reklame du går, osv. Ellers så er det fint lite innhold, igrunn lite å gjøre i Home. Dette med kåte fjortiser fikk dama erfare da hun logget inn på sin smekre dameavatar. Snakk om patetiske guttunger hehe, drit bra, kommer til å ende opp som en sånn finn din rette oppleg:P mange gamlinger som kjøper ps3 lager en ung gutt å går runt i home for å finne små fjortis jenter:P (eller gutter) Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Home kommer til å bli det nye for virituelle langere (se etter i chaten på den første youtube-filmen). Rart at ikke sony har lagt inn filter som tar slikt bort. @dimdal: Jeg klarer ikke å dy meg, så jeg må bare spørre: Hva betyr de tallene i signaturen din? Endret 16. desember 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) På bildene dere postet i artikkelen ser jo Home skikkelig bra ut. Ikke at det ikke er bra, men hvor er alle tingene vi ser på bildene? Når kommer Motorstorm, Farcry og Uncharted rommene? Når kommer det flere klær, hus og møbler? Hvor blir det av denne Redbull øya? Masse vi ser på bilder som egentlig ikke er i Home. Noen som vet når alle disse tingene kommer? Må da komme noe før jul? Endret 16. desember 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mye av det er på den amerikanske Homen. Hvis du logger på med en US bruker får du mye flere ting og hvis du går på den japanske finner du også andre ting. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg må si jeg liker home, kan treffe mange hyggelige folk der, og det hjelper på spansk læringen å være der inne. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er vel Uncharted og Farcry rommet som er eneste forskjellen, er det ikke? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ja, og "hovedrommet" er også litt annerledes. På den japanske er det også Siren og Everybody's Golf + noen andre rom som jeg ikke aner hva er. Og en annerledes filmsal. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Dette er jo en Open Beta, altså, de ønsker å teste serverne. Tror dette blir utrolig bra når det støtter flere spill enn Warhawk. Btw, anbefaller alle å prøve å starte en Warhawk-server fra Home, trenger ikke være andre på den en gang, bare se hvor sømløst det fungerer (kan være vanskelig å komme inn i Home på tilbaketuren da dessvere, US Home til testen anbefalles) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 haha, godt dere fikk logget dere på Ingen andre som får det.. :/ Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Home akkurat nå i open beta er ikke noe å skryte over. Først neste høst tror jeg vi får se hvordan dette blir. Virker som en helt ok start dette. Er tross alt i en betaversjon ennå. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg faktisk digget det at man kunne se trailere på en skjerm. En nyskapende måte å vise nye titler på. Det eneste som irriterte meg var at man måte laste ned hele filmen. Skulle heller vert streaming. Ellers har jeg ikke tenkt så mye på plakatene, er jo egentlig påminnelse om at spillet finnes etc :!: Ellers er det jo artig å strutte rundt som ei lita jente å se folk springe etter deg Lenke til kommentar
biXen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gud så fantastisk sjelløst og kaldt det ser ut, er det mulig. Ser ut som en drømmeverden for Nazier. Bare at det er politisk korrekte klisje reklame nazier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg