SHDR Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Sony er sent ute til onlinekrigen, men Home er ikke bare en konkurrent – det er en ny slagmark. Les mer Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 det er mulig å laste opp sine egne bilder i ditt homespace! bare innred med et bilde på veggen og select upload eller no sånt. jeg har gjort det mange ganger. ^_^ Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hadde man bare kommet inn på HOME så er det kanskje bra. Nøkkelordet her er stabilitet! Om de skal kunne konkurrere med en så god og stabil tjeneste som Xbox Live trengs kontinuitet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jepp, jeg har bare klart å logge inn en av 6 ganger jeg har prøvd etter at den åpne betaen kom ut, før det kom jeg alltid inn. Syns forøvrig Home har potensiale, bare det får litt mer ting å gjøre så kan det bli ganske ok.. Men nå er det bare bowling jeg gidder å drive med. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg må si at min opplevelse var at jeg kom inn i en gigantisk, digital reklameplakat. Dama derimot synes det var moro, fordi hun fant en gruppe franskmenn hun kunne chatte med ... men hun lurte veldig på hva "poenget" med hele greia var. Hun er dog ikke akkurat noen hardkjernespiller. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Oh gleder meg so sinnsyk! Er ikkje den ofisielle utslipps datoen før neste år? Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Den siste datoen sony kom med tror jeg var 30.12 (ivertall at det skulle komme i 2008, så det må bli ila romjula) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg må si at min opplevelse var at jeg kom inn i en gigantisk, digital reklameplakat. Dama derimot synes det var moro, fordi hun fant en gruppe franskmenn hun kunne chatte med ... men hun lurte veldig på hva "poenget" med hele greia var. Hun er dog ikke akkurat noen hardkjernespiller. og noe sier meg at det er slik det "skal være" Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Prisen man betaler for at det er gratis er reklame, enkelt og greit. Hadde det vært opp til meg skulle man kunne velge å betale et årlig beløp, som XBLIVE, og slippe reklame. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så lenge det ikke er irriterende reklame så bryr jeg meg bak! Reklamen er jo "skjult" og rett og slett passende. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg må si at reklamen plaget ikke meg i det hele tatt. Nå har jeg ikke hatt mye til til å teste Home, men foreløpig var det ikke så mye for meg å gjøre. Men skal teste det ut mer før jeg gjør meg opp en mening. Lenke til kommentar
Rolf Rolfsen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 ..jeg kan ikke se vitsen med "Home" i det hele tatt.. Synes hele greia ligner en online versjon av "The Sims".. kan ikke skjønne hvorfor folk er interessert og gleder seg til dette her.. men det er min mening.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nei, dette "The Sims" har jo bare solgt 30 millioner kopier eller noe sånt, ingen som er interessert i det. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er litt mer enn 30 millioner solgte. Det er et stykke over 100 mill Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Home ble litt for virtuelt for meg. Det enkle er som regel det beste, og det enkle er i mine øyne en tekstbasert tjeneste. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ikke overraskende, men det har blitt et typisk "Nerder kåte på jente avatarer" på Sony Home....tragisk. Noen som bestemte seg å ha det litt morro med alle disse overkåte guttene! Hysterisk! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Eneste jeg fant interessant var å ta et godt gammeldags slag dam eller sjakk. Er ubeseiret til nå Bare så synd at folk avslutter når de holder på og tape. Burde vært rankinglister. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Morsomt. Litt mer omfattende enn NXE... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ikke overraskende, men det har blitt et typisk "Nerder kåte på jente avatarer" på Sony Home....tragisk. nerd? lite sannsynlig, mer fjortis med fritid. nerder er mer opptatt med å finne ut av begrensningene på motoren osv Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 jeg har xbox men synes dette ser interessant ut, de som klager over reklame skal bare slutte, det hadde vært noe annet hvis det hele tiden kom opp pop upp's med reklame da hadde det vært iriterende. men så lenge reklamen henger til pynt på veggene så går det vell bra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg