Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en makro i Excel som sender en epost til en adresse og legger ved Excel-dokumentet du sender fra.

 

Alt fungerer fint, men det er en ting jeg savner, og som jeg ikke finner noen løsning på...

 

Hvordan definerer jeg avsender-adressen?

 

Jeg vil at excel-arket skal sendes til definert adresse, fra definert adresse og med definert emnefelt.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

 

Her er litt av koden jeg bruker, som du ser har jeg lagt inn adressen til mottaker ([email protected]) og emnefeltet hentes fra excel-arkets felt O3. Men jeg vet som sagt ikke hvor jeg bør legge avsenders adresse...

 

   TempFilePath = Environ$("temp") & "\"
TempFileName = Sourcewb.Name

With Destwb
	.SaveAs TempFilePath & TempFileName & FileExtStr, FileFormat:=FileFormatNum
	On Error Resume Next
	.SendMail "[email protected]", _
			  Range("O3")
	On Error GoTo 0
	.Close SaveChanges:=False
End With

 

Håper noen kan hjelpe :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...