qrs Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Har eget domenenavn som brukes for å få en pen epost-adresse. Foretrekker å bruke en webbasert epost. Men den jeg har nå er skrekkelig dårlig. Noen tips til billige wehotell som har god epost-tjeneste? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kan ikke du installere din egen client på serveren da? slik feks http://roundcube.net/? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har eget domenenavn som brukes for å få en pen epost-adresse. Foretrekker å bruke en webbasert epost. Men den jeg har nå er skrekkelig dårlig. Noen tips til billige wehotell som har god epost-tjeneste? Du kan bruke Google Apps, da får du gmail på selvvalgt domene. Kjøper du domenet gjennom Google så koster det $10 i året, men du kan kjøpe domene hvor som helst. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Google apps er nok det beste alternativet ditt, blir fort mye tull med egen epost server eller mindre webhotell. Tar ca 2 min å sette opp hvis du har litt innsikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå