Gå til innhold

Hjelp til valg av telefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

Tja, ikke noe enkelt spørsmål det der. Det er svært mange gode telefoner rundt 2000. Spørsmålet blir hva som skal vektlegges, kamera, musikk, brukergrensesnitt, sms/mms/ spill m.m.

Det finnes imidlertid mange gode såkalte mobilguider blant annet på amobil. Disse kan hjelpe deg på veien.

Dersom du kan være mer konkret, så kan jeg gi deg et tips på 3-4 aktuelle.

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar

hmm... jaa...

kamera, sms og musikk pleier og være de viktigste tingen da.

hva mwd w595? fint design, 3,2 megapiksler og walkman tlf.

følger også med 2 GB minnekort.

riktignok har den ikke kameralys, men de fleste idag har jo ett greit digitalkamera også:) den kommer også i rosa hvis det er en skikkelig jente jente, eller i svart og rød hvis rosa blir litt for sukkersøtt.

den finner du også fint for rundt 2000 kr på nett:)

venninden min kjøpte den på cdon til 1948 inkl. frakt.

Lenke til kommentar

Javel, det er som sagt mange telefoner her sånn, men jeg regner med at vi snakker om telefon uten abonnement. Personlig ville jeg gått for LG KF 600 eller 700. Meget bra kamera og stilfulle telefoner. Til og med touch skjerm. Sony E har også en god telefon i W910i, men kamera her er ikke særlig bra. Samsung sin SGH 600 er også verdt en kikk. Ikke gå for noen smarttelefon. Det trenger hun ikke.

Lykke til. :yes:

Lenke til kommentar
hmm... jaa...

kamera, sms og musikk pleier og være de viktigste tingen da.

hva mwd w595? fint design, 3,2 megapiksler og walkman tlf.

følger også med 2 GB minnekort.

riktignok har den ikke kameralys, men de fleste idag har jo ett greit digitalkamera også:) den kommer også i rosa hvis det er en skikkelig jente jente, eller i svart og rød hvis rosa blir litt for sukkersøtt.

den finner du også fint for rundt 2000 kr på nett:)

venninden min kjøpte den på cdon til 1948 inkl. frakt.

Hvor får du tak i W595 i rosa?

Den kommer i blått, svart og hvitt/rødt.

Lenke til kommentar

Ah, herlig! Hvilken leverandør bruker dere?

Nokia 5310 er også bra tilbud på med Telenorbinding. Du får den til 1 kr med f.eks. Super (59 per mnd/708 for 12 mnd), altså da totalpris på 709,-

Koster fra ca 1500 og oppover iflg prisguiden.

Merk at ved tegning av binding gir kundesupporten ut operatørlåskoden vederlagsfritt, slik at den kan brukes med alle operatører. Altså kan du kjøpe den med binding til et "ekstranummer" og låse den opp, uten at hun nøvendigvis må bruke Telenor i den, og du vil få en totalpris på under 1000 kr (inkl etableringsavgift nytt nummer og frakt fra Telenor nettbutikk).

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...