Zeph Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Topic sier vel sitt...har ei frisurf.no adresse som gjerne skulle brukes fra fleire maskiner.... Eg har lagt adressa på 2 maskiner og de pop og smtp greiene funker, men nå kommer e-mailene berre på den eine maskina er det ein måte å kunne hente samme mail fra samme adresse ned på to maskiner? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Topic sier vel sitt...har ei frisurf.no adresse som gjerne skulle brukes fra fleire maskiner.... Eg har lagt adressa på 2 maskiner og de pop og smtp greiene funker, men nå kommer e-mailene berre på den eine maskina er det ein måte å kunne hente samme mail fra samme adresse ned på to maskiner? Hmm.. Du har vel 3. muligheter: 1. Bruke Outlook (ikke express) og lagre .pst fila på en nettverksdisk. 2. Bruke IMAP. (tviler på at frisurf støtter imap) 3. Sette opp outlook til å ikke slette mailer på ene maskina. Kanskje det finnest flere? Lenke til kommentar
FamP Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Skulle være mulig å bruke Express også. Gå inn på Verktøy -> Alternativer -> Vedlikehold -> Lagre mappe. Krever selvsagt at meldingslageret ligger på nettverket. Vær forsiktig slik at du ikke overskriver filene når du velger plassering på maskin nr. 2. Ta en kopi av mappa først Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Beste blir nok å krysse av på begge maskinene at de bare skal hente en kopi, men på en av dem kan du også krysse av at den skal slette mailen etter X antall dager. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 fant ein funksjon der eg kunne la det vere ein kopi av meldingen igjen på nettet som kan hentes fra andre steder...virker nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå