lysbryter Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg vil gjerne ha tips om gratis hjemmesideområdet på nettet. Dagbladet Start tilbyr kun 3 mb. Er det andre (norske) tilbydere? (Helst store og velrenommerte). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 www.start.no (har webplass der selv, 30 MB tror jeg, koster 10 kr i SMS-registrering) www.home.no Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Det var e-post det var 3 Mb-grense på hos Start ja, ikke for hjemmeside (som er 30 Mb). Da er saken biff - ingen flere svar nødvendig. Lenke til kommentar
jic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Start er den beste sted jeg vet om. du kan prøve denne Lycos støtter php har 50 mb plass Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Noen erfaringer med home.no da? Lenke til kommentar
jic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Home.no er greit nok. De støtter ikke php eller asp. Start er det beste som kan få tak i. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Det står at du må betale ekstra for ikke å få reklame på home.no sin tjeneste, men jeg ser ingen reklame på noen av sidene de hoster...? Lenke til kommentar
jic Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Hvis du bruker dems gjesteboka osv så får du opp reklamer og sånt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 www.starthotel.dk kan jo være at alternativ... støtter foresten mysql, noe som kan være praktisk Edit: home.no er IKKE å anbefale!!! det er MEGET ustabilt... home.no.net eller start.no (det er samme tjeneste...) er bra Edit: skrev det hele om litt så det ikke er tvil :wink: Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 home.no er IKKE å anbefale!!! det er MEGET ustabilt...home.no.net eller start.no er bra Takk for synspunktene. Forøvrig kan jeg opplyse om at home.no.net og start.no er samme tjenste. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 home.no er IKKE å anbefale!!! det er MEGET ustabilt...home.no.net eller start.no er bra Takk for synspunktene. Forøvrig kan jeg opplyse om at home.no.net og start.no er samme tjenste. ser jeg ikke skrev det så tydlig, men jeg mente at home.no.net og start er en og samme ting... det vet jeg fordi jeg start hoster hjemmesiden min. jeg er forøvrig fornøyd med tjenesten til start :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå