mcgroven Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Svømmeren Michael Phelps får sitt eget spill. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kan ikke helt se hvordan de skal løse gameplayet. Men blir spennende å se . Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skjønner ikke hvordan det er økonomisk forsvarlig å lage sånne spill med et så snevert tema. Klarer ikke se for meg at dette blir noen stor suksess blant andre enn de som liker å svømme/se på svømming, eller de som liker atletiske gutter i bar overkropp. Det blir vel forsåvidt rundt 50% av befolkningen, meeeen dere tar vel poenget.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vann fysikken blir det sikkert litt trøbbel med, hvis det skal være så realistisk som mulig da, men blir spennende å se hvordan dem løser det. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 De løser sikkert det like middelmådig som de fleste andre middelmådige spillutviklere Hvis 505 Games er utvikleren da selfølgelig, og ikkje berre utgiveren. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Greit nok med Tony Hawk og Han snowboard duden(kommer ikke på navnet akkurat nå), men svømming? Hvem har lyst til å spille det, og hva slags story skal det ha? "Å nei jeg har vondt i gingeren min!" "Men da kan du ikke delta" "Nei og viktigst av alt jeg kan ikke slå Kosuke Kitajima!" haha blir sikket ræva! Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Snowboard duden du leter etter heter Shaun White. Men jeg er enig at spillet nok ikke blir like bra som Tony Hawk og co. Jeg mener hvordan skal man styre et swømmespill på annen måte enn man har gjort i minispillserriene rund ol? Lenke til kommentar
Velarol Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hørtes ensformig ut Lenke til kommentar
djgear Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 glimmrende, endelig, dette har jeg venta lenge på Lenke til kommentar
see4looking Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gleder meg til å se hvordan de løser dette Lenke til kommentar
ryback Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fett om de lager et trykke-fort-som-faen-spill som man gjorde i gamledager! Michael Phelps er stor i mange andre land enn Norge. I USA er svømming som sport mye mer utbredt. Der har man svømmelag på fra barneskolen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg