Gå til innhold

Spørsmål om hund!


Anbefalte innlegg

Halloen! Skal snart få ein nye hund! Det er ein kombinasjon av ein belgisk schæfer og ein anna rase xD og den ligner på denne:

 

belgian_sheepdog_puppy2.jpg

 

Så eg lurar på da (er noob med hund) kjem den til å være svart da den er voken eller får den same farger som mora til hunden som ser sann ut:

 

belgian_shepherd_tervuren.jpg

 

takker for alle svar xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ikke har peiling på hund og ikke er sikker på blandingen bør du ikke skaffe deg en slik ;) det er mitt råd.

jeg har en belgisk fårehund, slik som valpen på bildet. altså en groenendael. den brune er tervueren. meget aktive hunder. de er lynkjappe, og krever en stødig hånd. blir de ikke oppdratt skikkelig og fjaset bort kan du ende opp med en hund som du må selge to år gammel.og det er ikke noe særlig.

dette er ikke en rase jeg vil anbefalle til en "noob" som du selv kaller deg ;) ikke la deg lure av den søte valpepelsen.... :p

Lenke til kommentar
Kan hende at han mente at han ikke kan noe om gen og farger da. ;) (Eller at det faktisk er familien som skal ha hund)

 

 

Ja, blir familie hund

 

får den btw på mandag! Skal få tatt litt bilder da den er her!

Endret av MPC
Lenke til kommentar

dette er uansett en aktig rase/blanding som vil ha mer enn en tur rundt hushjørnet, og vil bli stressa hvis den ikke får det den trenger..men er familien klar over hva de får i hus er det ingen problem å snaffe seg en slik. Det fins mer krevende raser.

 

hva er den blanding av egentlig?

litt nyskjerrig, siden jeg har fårehund selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...