KongRudi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3171819 Så denne i går natt.. De spiller Killzone 2 i en time, viser deler av single-playeren. Og jeg må si at grafikken er bra, animasjonene er bra, kontroll-customization er veldig bra. Men den største positive overaskelsen er musikken i spillet.. Det var rett og slett fantastisk stilig når hun jenta begynte å løpe forover, og dem skrudde opp musikken når de fikk spørsmål om lyden i spillet. *glede seg til februar* Endret 16. desember 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Drittvideoen funker faen ikke. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Funka fint den Haansi.. er vel heller drittflashen din som ikke funker streamer grisetregt though Endret 16. desember 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Funker nå, men laster driiitregt :| Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Da har jeg sett ferdig, og må si jeg er Meget imponert! Enig med KongRudi, lydbildet virket overbevisende, noe han skallede karen også bemerket. Så da er det bare til å glede seg. Killzone I koster $20 hos VGP for de som vil plukke opp det EDIT: ble så gira på fps at jeg fyrer opp Gears imorgen (på en støyfri box vel og merke ) Endret 16. desember 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Lil-H; er det verdt å spille gjennom Killzone1 først? hvor mange timer tar det tror du ? får vel kanskje bestille det til ps3en, lenge siden den har fått bryne seg på ps2 spill Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Vell, hvis du absolutt vil få med deg alt som skjer, og skal spille tidligere utgaver så tror jeg egentlig det er bedre å spille 'mellom-spillet' Killzone: Liberation på PSP, det var ett av de beste spillene på PSP når det kom ut, det var ikke originale Killzone. Selv gidder jeg ikke bry meg med tidligere spill.. :-/ Endret 17. desember 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) tidligere spill har overrasket meg før.. Etter at jeg fikk ps3 kjøpte jeg en del ps2 spill... God of war 1 og 2 -> kongespill, noe av de bedre jeg har til konsollen.. Metal gear solid 1,2 og 3, også veldig veldig bra spill som jeg er glad jeg spillte gjennom. Og for ikke å snakke om Final Fantasy 12, som faktisk dama sitter og spiller og koser seg med as we speak på ps3en Dette var hvertfall tidligere spill som var verdt hvert eneste minutt takk for tipset om liberation forøvrig.. Så lenge spillene er bra har jeg ingen problemer med å kose meg så lenge kontrollene og gameplayet er bra.. taklet ikke Resident Evil 4 pga av latterlige kontroller.. Endret 17. desember 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Fenixen: Har ikke spilt 1'ern eller Liberation, men det spørs om jeg ikke må ta meg tid til det. Spilte tross alt hele MGS-serien på nytt før jeg satt til verks med nummer 4 i rekken. Og jammen skal jeg ikke prøve å spille igjennom store deler av Resident Evil-serien også ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå