QveltinG Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Skal ha ny bærbar pc. Mtp på tilbud, pris osv, er det lurest å kjøpe før eller etter jul tror dere ? Når er det tradisjonelt sett best pris? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Rett etter nyttår IMO. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 dinside hadde vel en artikkel om akuratt dette forrige uke , om at bærbare pc'er vil kanskje bli 20 - 30% dyrere etter nyttår.. så løp og kjøp sto det vel.. men skal vel kanskje ta det med en klype salt? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vel, det er informasjon fra markedet som mener at priser vil gå opp etter nyttår pga finanskrisen, men så vidt jeg har forstått så vil de i hovedsak gå opp på ferdigbygde pcer, men ikke spesielt mye om du bygger selv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har hørt at de som bygger selv kommer til å spare etter nyttår, med laptop trur jeg ikke det blir mye dyrere ihvertfall, tror heller billigere. Lenke til kommentar
Triplejack Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Du kan også vente til etter jul, så etter nyttår, så venter du et år til, da får du mye bedre pc for pengene ^^ Endret 16. desember 2008 av Triplejack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå