lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vurderer å opprette et domene som kun skal fungere som e-post adresse. Har hatt Yahoo-mail alt for lenge. Hvil helst ha det billigst mulig, og god lagringsplass er heller ikke så dumt. Vet om Godaddy, men er det noen flere jeg burde vurdere? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hostmonster.com? =) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Fant ikke no e-mail hosting der? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det har de men den siden er egentlig mest for webhosting da da =) Men jeg syns Emailen funker fint der =) Spam filter og alt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Blir litt for mye å betale for e-mail. Dessuten er jeg ikke interessert i webhost, for det har jeg allerede. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Domeneshop? 95,- pr år for 10 epostkontoer. Og antakelig pluss for domenenavnet, men de er ganske rimelige på det. Også går ikke eposten via utlandet, siden de har servere i Oslo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Takk, hadde faktisk ikke vurdert norske tilbydere, men domeneshop sin pakke virka jo veldig grei. Det gir meg jo også muligheten til å bruke .no-domene. Takker og bukker! =) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Kjøp domenet du ønsker hvor som helst, uten webhotel og andre tjenester og bruk Google Apps gratis. http://www.google.com/a/help/intl/no/admins/editions.html Eventuelt bare kjøp domenet gjennom Google for $10 i året. Endret 17. desember 2008 av Thlom Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Takk, hadde faktisk ikke vurdert norske tilbydere, men domeneshop sin pakke virka jo veldig grei. Det gir meg jo også muligheten til å bruke .no-domene. Takker og bukker! =) For å kjøpe .no-domene må du være et foretak. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Takk, hadde faktisk ikke vurdert norske tilbydere, men domeneshop sin pakke virka jo veldig grei. Det gir meg jo også muligheten til å bruke .no-domene. Takker og bukker! =) For å kjøpe .no-domene må du være et foretak. Er fullt klar over det. Og det er ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå