magnho Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hei! Jeg er helt frelst av Hardstyle musikken å lurer på om noen kan gi meg noen generelle fakta om Qlimax eller Sensation BLACK ( ikke white ) Som f.eks: Hvordan dem setter opp hallen før dem har show/ hvordan steroanlegg dem har/hvor mange mennsker som er der hvert år i snitt/ litt sånne ubrukelig fakta =P Takker på forhånd :] Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hei!Jeg er helt frelst av Hardstyle musikken å lurer på om noen kan gi meg noen generelle fakta om Qlimax eller Sensation BLACK ( ikke white ) Som f.eks: Hvordan dem setter opp hallen før dem har show/ hvordan steroanlegg dem har/hvor mange mennsker som er der hvert år i snitt/ litt sånne ubrukelig fakta =P Takker på forhånd :] Det er vel heller få som vet hvilket annlegg de har osv, da der er forskjellig annlegg til hver event. Eneste man kan si er at spillerne er de samme hver gang. CDJ1000 og CDM 800. Det er ny dekorasjon for hvert event som regel så det meste leies. Enkelte ganger bruker det på nytt på en annen måte på et annet event. Til lys bruker de et program der man har programert hvordan lys skal gå i en sekvens. Personen bak dataen velger hva som skal være når osv. Qlimax er i Gelredome, Arnhem og har plass til 24000 tilskuere og er arrangert av Q-Dance. Billettprisene ligger på rundt 450kr for Regular ticket og 700-800 for VIP ticket. Arrangeres i november. BLACK er i Amsterdam ArenA og har plass til 40000 tilskuere. Husker ikke hvem som arrangerer, men Q-Dance har mye av æren for det og. Billettprisene er på 60€ for Regular og 110€ for VIP. Arrangeres i juli Lenke til kommentar
magnho Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Hei!Jeg er helt frelst av Hardstyle musikken å lurer på om noen kan gi meg noen generelle fakta om Qlimax eller Sensation BLACK ( ikke white ) Som f.eks: Hvordan dem setter opp hallen før dem har show/ hvordan steroanlegg dem har/hvor mange mennsker som er der hvert år i snitt/ litt sånne ubrukelig fakta =P Takker på forhånd :] Det er vel heller få som vet hvilket annlegg de har osv, da der er forskjellig annlegg til hver event. Eneste man kan si er at spillerne er de samme hver gang. CDJ1000 og CDM 800. Det er ny dekorasjon for hvert event som regel så det meste leies. Enkelte ganger bruker det på nytt på en annen måte på et annet event. Til lys bruker de et program der man har programert hvordan lys skal gå i en sekvens. Personen bak dataen velger hva som skal være når osv. Qlimax er i Gelredome, Arnhem og har plass til 24000 tilskuere og er arrangert av Q-Dance. Billettprisene ligger på rundt 450kr for Regular ticket og 700-800 for VIP ticket. Arrangeres i november. BLACK er i Amsterdam ArenA og har plass til 40000 tilskuere. Husker ikke hvem som arrangerer, men Q-Dance har mye av æren for det og. Billettprisene er på 60€ for Regular og 110€ for VIP. Arrangeres i juli takk Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan er Qlimax i forhold til Black (stemning, musikk osv)? Hvilken plass er det lettest å komme seg til (med fly)? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 BLACK finnes ikke mer. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Si ikke det! BLACK leter etter nye lokaler Har du nyere info kanskje? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hmm, ID&T skulle jo slutte med BLACK. Uansett synes jeg ikke BLACK blir det samme når det ikke er i Amsterdam ArenA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå