Bruker-158599 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hei, jeg har bruker disse høytalerne, Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal koble høytalerene inn i dataen. Det er 3 ledninger, men jeg kan bare bruke 1 av de. Grønn, rød og svart ledning. Jeg tar en av de å plugger den inn i lyd greia(øreproppen/headset, men da er det bare 3 høytalere som virker av 5. Bassen og 3 andre. Det irriterer. Så jeg gikk på kontroll panelet, fant lyder og lydenheter og gikk på avansert på høytale innstillinger. Der kommer det opp alternativer som 5.1 sorrund lyd høytalere osv. Vet ikke hva jeg skal velge. Jeg vil at alle høytalerene skal virke. Det er de bakerste som ikke virker. Tror kanskje det er lydkortet mitt. Har sigmatel audio(hater det) noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har en slik maskin. Den harikke kontakter til 5.1 lyd bare vanlig stereo (2.1 .. to høyttalere + bass) . Skal du ha 5.1 (5 høyttalere + bass) må du ha flere innganger på lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå