Gå til innhold

darkness| trekker seg som brukermoderator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har et team på nær 40 moderatorer, det er ikke uvanlig at mods slutter. I snitt skjer det oftere enn 1 gang i måneden. Moderatorer ønsker ikke holde på tittelen om tiden med ett ikke strekker til, da er det bedre å slippe til nye. De er ansvarsbevisst i så måte.

Hun har tidligere trukket seg som moderator ja, for så å komme tilbake. Det er heller ikke helt uvanlig :)

Lenke til kommentar
Kjenner ikke darkness|, men alltid leit når noen gir seg. Lykke til videre. :)

hvis du vil ha postcount burde du heller henge i helseforumet og svare på alle trådene "hørtes ikke bra ut. du burde kontakte lege" har sett helt like poster som denne før når moderatorer har gått av

Lenke til kommentar
Vet jeg går litt OT nå, men vil døren alltid være åpen for gamle mods? Slipper de å gå gjennom den vanlige utvelgelsesprosessen?

Behovet vil i fremtiden avgjøre. Det jobbes med å ha et team som gjenspeiler behovet i de forskjellige kategoriene. Tidligere mods som har trekt seg vil alltid stå høyt i kurs, skulle bare mangle :)

Lenke til kommentar

Det er kanskje den dårligste og mest feilplasserte søknaden jeg har sett. Nå skal det nevnes at jeg ikke har sett så mange da. Det har ikke falt deg inn at man kanskje må være en litt aktiv bruker? Eller ha vært medlem en stund? En fersk noob som mod får ikke den respekten han skal ha vet du.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

nja nja får gå tilbake til Fpsbanana da :) neida

Der har jeg vært medlem leeenge.

men er vel kansje ikke så lurt å ha meg som mod nei, egentlig ganske enig med deg Mimir jeg er jo noob i dette forumet.

Pivotal: jeg spiller ikke spill bare for å spille flest mulig men får å leve meg inn i spillene og historiene og det tar tid å la være å slutte med ett spill og gå over til ett helt nytt.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Å være moderator her har ingenting med hvor mange spill man har spilt, eller hvor mange IRC-kanaler man har hatt op-status på før. Det handler om å vite hva man skal gjøre i situasjoner der brukere krangler så busta fyker, svare på ørten hundre Rapporter om dårlige tråder, finne ut om den og den personen skal få pause eller bare en 10% warning, om det er riktig å stenge en tråd, ta seg av all klagingen fra folk som får fjerna innlegg eller stengt trådene sine, krever ganske mye. Det er ikke bare en statusposisjon som det å være IRC-op ofte er.

"Se jeg er op jeg er 1337 og tøffere enn dere".

Er vel mere etter prinsippet "Don't call us, we call you" når nye er i tankene?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...