nvidia128 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei folkens. Jeg har en compaq presario sr1000 og har nvidia geforce 7500 LE 256 mb på den men ønsker å kjøpe et bedre skjermkort. De fleste nye skjermkortene krever minst 400w strømforsyning men pc.en min har ikke det så hva kan alternativet være for meg? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kan du ikke finne ut hvilken strømforsyning du har da? Enten på produktsiden eller ved å skru opp PCen og bare se hva som står på den? Om du har noe sånt, så vil nok ikke en oppgradering av kun skjermkortet føre til en merkbar forskjell. Lenke til kommentar
nvidia128 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har funnet ut idag at d er max 300w på min men d er ikke d samme du hadde funnet på nettet.Min har intel pentium 4 3.00Gh L2 cache 1 mb. hovedkortet er asus men vet ikke mer om det. Jeg bruker progrmet som heter sisotware sandra og den sier at: The main board supports faster CPUs so you don’t need to upgrade the main board when you decide to install a new CPU men står ikke noe om skjermkortet. Håper at dere kan hjelpe meg her.takk Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 SIW er enkelt og oversiktlig. Sjekk om du har et AGP eller PCI-E grensesnitt til skjermkortet. Tviler på at du kan kjøpe noe særlig raskere prosessor. Praktisk talt alle skjermkort vil gi en grei ytelsesgevinst. Lenke til kommentar
nvidia128 Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det er ikke cpu en men skjermkortet vil jeg oppgradere. Jeg har PCI-E grensesnitt og har ddr2 1g ram. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 4670 er mer enn nok for CPUen og godt egnet til din PSU. Lenke til kommentar
caho Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Har selv et radeon hd 4850, https://prisguiden.no/product.php?product_id=99579Jeg bruker en 350w strømforsyning og har en 3,2 Ghz pentium 4 prosessor. dette funker fjell for meg og skjermkortet er absolutt og anbefale. hvis din psu er på 300w spørs det nok om dette er nok. kommer også an på merke såklart. Endret 16. desember 2008 av caho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå