cessyjan Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei! Jeg+samboer og et vennepar sitter i hvert sitt hus og har hvert sitt ps3 og like spill som Buzz og diverse fler-player skyte-spill. Vi har ønske om å kunne spille isammen/nettverk på kveldene... Hvordan er oppskriften på dette? Håper noen kan hjelpe en nybegynner.. mvh Cec Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Gå til innstillinger. - nettverksinstillinger. følg hele dritten til punkt og prikke og si ifra hvor du får problemer, så skal jeg prøve å hjelpe dere Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 skal dere spille online eller på samme nett? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Husk og bruk kablet nett når du skal spille online da, mye mer stabilt enn trådløst. Hvertfall slik jeg merker det. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Husk og bruk kablet nett når du skal spille online da, mye mer stabilt enn trådløst. Hvertfall slik jeg merker det. jeg har ikke merket noe til det. jeg bruker trådløst Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Husk og bruk kablet nett når du skal spille online da, mye mer stabilt enn trådløst. Hvertfall slik jeg merker det. jeg har ikke merket noe til det. jeg bruker trådløst Kanskje ruteren min som er dårlig da, sliter med det trådløse på bærbaren også. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Husk og bruk kablet nett når du skal spille online da, mye mer stabilt enn trådløst. Hvertfall slik jeg merker det. jeg har ikke merket noe til det. jeg bruker trådløst Kanskje ruteren min som er dårlig da, sliter med det trådløse på bærbaren også. Jaja. Ofc det spørs om du har bra forbindelse med modemet;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå