Gå til innhold

Butikker i Oslo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, dere har rett, men nå liker han faktisk de klærne ^^

Trenger ikke drive misjon for 'deres' klær da, no offense :p

 

Litt drøy, thrice?

Selv om J&J har mye tull, finnes det ok plagg der, men med Blend kan jeg godt være enig.

 

Men uansett, jeg ville loket rundt i butikker som kanskje ligger litt over ditt egentlige budsjett da det blir mye som blir på salg, regner jeg med og det kan bli mange gode kjøp

 

Driver da overhode ikke med noen form for "misjon", bare tipser om bedre alternativer ;)

Og jeg kan ikke drive misjon for butikker jeg sjeldent er innom :)

 

Har fortsatt tilgode å se et pent plagg fra J&J med god kvalitet.

 

Og ening med Espennt: kikk rundt nå etter tilbud, f.eks så har Kamikaze 30-40% på blandt annet noen Lanvin gensere, så gjennom å bruke de tilbudene som er ute nå får man faktisk mye klær for lite penger.

Endret av Homme
Lenke til kommentar

Hvor rik tror du jeg er da? =S Nekter å betale 1000kr for ei hvit skjorte jeg kan få til 300-400.

Jeg er 18, null jobb. Da funker det dårlig å kjøpe dyre merkeklær. =/

Men jeg skal ta tipset ditt og sjekke ut S&S! =)

 

Edit: Og dessuten har jeg to bukser fra Blend som sitter som støpt, er drittøffe og som det er topp kvalitet på!

Har i tillegg en dunjakke fra J&J (500kr, nedsatt fra 700kr) som er 100% upåklagelig og varmer usedvanlig bra, i tillegg til en grå v-genser-greie som jeg heller ikke har noe å si på.

 

Men jeg er gjerne åpen for meninger om hvorfor jeg burde holde meg unna detta!

 

Jeg kan selvfølgelig loke litt i dyrere butikker, men da føler jeg meg bare usannsynlig dum. For av mange grunner er ikke det meg - i det hele tatt. =S

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Har da ingen ting med hvor rik man er.. Ser du ikke at vi tipset om HM og Zara? Som er billigere enn J&J. Og det andre tipset gikk jo utpå å bruke tilbudene som er ute nå, nå ligger det veldig mye på rundt 30-40%, om ikke lenge stiger det til 50-60%, før restene går opp til 70% avslag.

 

Og nei, du får ikke en hvit skjorte til 3-400kr annet sted enn tilbud..

Lenke til kommentar

Mmm, jo, søren. Surrer litt, null søvn inatt. =S

H&M handler jeg en del på. Mye bra der, men dog mye merkelig også. Zara visste jeg ikke engang hadde en gutteavdeling. Trodde det var no dyr damefashion-butikk. :blush:

Virker som om jeg har en ting eller to å lære meg om klesshopping ..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Vil bare legge til en liten ting angående Zara. De har butikker både i Bogstadveien og Karl Johan. Utvalgene der kan utgi seg for å variere litt. De har helt sikkert samme klær begge steder, men jeg syns hvertfall at butikken i Bogstadveien er best i forhold til oversikt o.l.

Anbefaller deg den hvis du er ute etter et svært godt førsteinntrykk.

 

Ellers kan jeg anbefalle deg butikker som Tatler (vis à vis Zara i Bogstadveien), og Svean (Paleet i Karl Johan). De har ofte mye fint. Litt over prisklassen du spør etter, men så absolutt verdt turen innom!

Lenke til kommentar
Hvor rik tror du jeg er da? =S Nekter å betale 1000kr for ei hvit skjorte jeg kan få til 300-400.

Vel, du trenger ikke å betale 3-400 engang.

H&M har hvite tees til 50 kroner og 100 kroner, og de er helt kurante.

Grei kvalitet, og selv om de ikke holder i flere år er det ikke allverdens tap dersom du må kjøpe en ny hver tredje måned.

Lenke til kommentar
Litt drøy, thrice?

Selv om J&J har mye tull, finnes det ok plagg der, men med Blend kan jeg godt være enig.

 

Jeg vil ikke si det er drøyt. Etter egen erfaring er jeg mer fornøyd med plagg fra Zara enn J&J. Derfor sa jeg at plaggene ikke var verdt prisen, siden Zara tross alt er billigere.

 

Når det kommer til skjorter pleier jeg å investere evt vente på salg siden jeg lever på et student-budsjett. Billige skjorter pleiere å få en stygg krage, og det ser lite pent ut.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Tatler har tapt seg noe voldsomt, blitt en typisk "fjortiss"butikk nesten.

 

Ikke for å diskutere ytterligere,

men det vil jeg påstå var å dra den litt langt. Det finnes pene plagg på Tatler. Det ser jeg på som nærmest udiskutabelt.

At det har tapt seg noe kan jeg si meg enig i, men vil forsatt foreslå det som en butikk det er verdt å ta en tur innom!

Lenke til kommentar

Var på Sandvika Storsenter ikveld. Litt av en bombtur. Det som var av interesse hadde de ikke i min størrelse, as usual.

Hva synes dere forresten om skulderveske? Jeg har allerede en Quicksilver-sekk jeg er veldig glad i, men det er jo ikke en særlig classic look på den, noe jeg er ute etter litt framover nå. Litt røff, stilfull classic.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Jeg deler også den oppfatningen om Tatler. Det de tar inn er tydeligvis veldig populistisk basert, så mye at det glir over i mainstream. Flere og flere av klærne deres glir rett inn i "pappagutt-logoflash"-stilen. Kundeservicen har også tapt seg veldig. Jeg vil ha en betjening som er hjelpsomme til det man faktisk trenger hjelp til, ikke en slitsom, flåsete betjening. Skal du se etter basisplagg er heller ikke Tatler stedet å gå. Men noen fine plagg, det har de, og de er gode på J. Lindeberg.

Lenke til kommentar
Var på Sandvika Storsenter ikveld. Litt av en bombtur. Det som var av interesse hadde de ikke i min størrelse, as usual.

Hva synes dere forresten om skulderveske? Jeg har allerede en Quicksilver-sekk jeg er veldig glad i, men det er jo ikke en særlig classic look på den, noe jeg er ute etter litt framover nå. Litt røff, stilfull classic.

 

Antar du vil ha noe i skinn? Hvilken prisklasse?

Lenke til kommentar
Var på Sandvika Storsenter ikveld. Litt av en bombtur. Det som var av interesse hadde de ikke i min størrelse, as usual.

Hva synes dere forresten om skulderveske? Jeg har allerede en Quicksilver-sekk jeg er veldig glad i, men det er jo ikke en særlig classic look på den, noe jeg er ute etter litt framover nå. Litt røff, stilfull classic.

 

Antar du vil ha noe i skinn? Hvilken prisklasse?

 

Behøver nødvendigvis ikke være i skinn. Prisklasse ca. 500. Så en til 500 på Sandvika som var ganske fin, men husker ikke hvilket merke det var snakk om.

Jeg vurderer det bare ettersom jeg ikke er helt sikker på om jeg er typen til skulderveske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...