Gå til innhold

Butikker i Oslo?


Anbefalte innlegg

Etter jul, når jeg antakeligvis har dratt inn litt penger, tenkte jeg at jeg skulle til Oslo for å svi de av på nye klær. Dama protesterer, men men.

Ihvertfall, hvilke butikker i Oslo burde jeg sjekke ut?

Jeg er ute etter klær (t-shirts, cardigans, gensere, jeans og kanskje hatt) i tillegg til en skulderveske med litt god plass. Jeg er veldig liten i størrelsen, så sliter med å finne steder meg små nok størrelser.

Pris? Billig er bra, men kan alltids takle å bruke mer enn hva jeg planla i utgangspunktet. Lar bare impulsiviteten ta overhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Useriøsitet er jo diskusjon.no ekspert på til tider, så second that! =P

Skal sjekke ut Oslo City, Aker Brygge, Byporten og Karl Johans gate. Har vært alle stedene før, så burde gå greit. Problemet er bare at jeg begynner å krummes i ryggen etter 1 time! Hater shopping. =P

Tenkte det kanskje var noen spesielle butikker jeg burde sjekke ut?

Vet jeg skal innom H&M, Jack & Jones (J&J er vel min favorittbutikk atm), Blend (om de har det et sted i Oslo?) og Benetton (har aldri sjekka ut de før, dog sett butikkene i 3 land =P).

Lenke til kommentar

Yes! Me love blend, yesyes. =)

Digger buksene de har spesielt godt. Og dessuten finnes de i min størrelse, og sitter bra på en gutt som meg - uten rumpe.

 

Og ja, kom med tips alle som kan påstå at de fortsatt koser seg etter 1 time med shopping!

Må si jeg er heldig med den ved tanke på at madame'n er akkurat som meg: Ser inn i butikken for å kjapt se om det er noe interessant. Finner akkurat det jeg skal ha, prøver det og eventuelt kjøper det. Ikke no mikkmakk! Å vindusshoppe blir jeg personlig bare deppa av.

Lenke til kommentar

Kan gjerne komme opp med andre alternativer til "buksebutikker"! Liker blåe jeans med mye fargespill i seg. Hater cleane bukser. =S

 

Når det kommer til gensere så er det helt klart uten hette. Liker de tynne, både med V-hals og bua hals. Crew-neck har jeg egentlig ikke hørt om før.

 

Jeg er ikke så veldig fargerik. Er veldig clean i stilen.

Skal også kjøpe en kort ullfrakk.

Lenke til kommentar

Er 100% enig med Homme. Det er ikke for å være stygg, men Blend og J&J selger ikke klær som er verdt prisen, uansett hvor billig man får det.

 

Den Steen & Strøm Ralph Lauren sikter til er S&S Magasin som ligger i en av sidegatene til Karl Johan. Her selger de mange gode bukser som jeg antar vil sitte bra på en tynn gutt som deg selv. Jeg så det var mye salg, til og med konkurssalg, i Bogstadveien på nyhetene for et par dager siden. Jeg ville absolutt tatt turen dit også for å se om det var noen kupp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...