Hugo_Hardnuts Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei. Bruker Internet Explorer i Vista på både min stasjonære og bærbare PC. Stasjonære kjører Vista 64-bit, mens den bærbare har 32-bit - begge Home Premium. For ca. en uke siden begynte jeg å få problemer med IE på den stasjonære (som er den maskinen jeg bruker desidert mest) - når jeg går inn på enkelte sider, feks. youtube og facebook, så slutter IE å virke og må enten lukke ned eller starte på nytt, og dette skjer hver gang jeg prøver å åpne sidene. For å kunne åpne dem, må jeg bruke IE 64-bit - kjipt siden den ikke kan vise alt innhold og brukerkontrollen er litt overivrig. Trodde først at dette var et problem med den ene maskina, men nå har IE begynt å fuske på den bærbare også - det skjer dog ikke så ofte som på den stasjonære, men det skjer på stort sett på de samme sidene. Har noen en idé om hva dette kan være, eller flere som opplever det samme? Virker litt merkelig at det skjer på begge maskinene. Frykter at det har noe med nettverket mitt å gjøre, men har ikke endret noe. Lenke til kommentar
magnho Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Last ned Firefox eller Opera! Har aldrig hatt problemer med Firefox og du kan laste ned masse "addons" til den, som gjør den enda sikkrere enn den allerede er, anbefaler firefox på det sterkeste! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 har du prøvet å tilbakestille IE, i noe tilfeller hjelper det. verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill. hvis du bruker IE7 ennå, kan du kanskje prøve IE8-beta ( veldig stabil nå ) lykke til Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Det gjorde susen ja. Takker! @magnho: Joda, vet godt at Firefox og Opera nok egentlig er bedre alternativer. Men vi snakker en lett kombinasjon av vanemenneske her, samt OCD-tendenser når ting ikke fungerer Lenke til kommentar
magnho Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det gjorde susen ja. Takker! @magnho: Joda, vet godt at Firefox og Opera nok egentlig er bedre alternativer. Men vi snakker en lett kombinasjon av vanemenneske her, samt OCD-tendenser når ting ikke fungerer as u wish :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå