Mr_Spock Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Lost Odyssey og Blue Dragon, to fantastiske spill - noe av det beste jeg har spilt. Anbefaler også Mass Effect, men de to nevnt over er i særklasse. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kjøpte meg aldri blue dragon. Syntes det så veldig barnslig ut Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kjøpte meg aldri blue dragon. Syntes det så veldig barnslig ut Det gjør LEGO Star Wars/Indiana Jones/Batman også... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Touchè. Har jo lest mye om spillet, så er inneforstått med at det er et perle rpg. Men det var altså førsteintrykket. Skal skaffe meg det etter jeg er ferdig med fallout 3, oblivion (henger litt etter), cod 5, og ninja gaiden 2. Så om en god stund med andre ord. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Ja synes også det så barnslig ut, men tror jeg går til innkjøp av det. Kameo så jo også barnslig ut, men jeg fant det til 59,- kroner en dag og spilte igjennom det samme dagen omtrent. Artig. Free delivery på den siden, nice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå