Gå til innhold

Gode RPG spill på x360?


Paulex

Anbefalte innlegg

Har spilt igjennom Infinite undiscovery nå, det var helt supert. Og jeg lurte på om noen har noen anbefalinger?

Jeg synes spill som Fable 2 ect. er fengende.

Jeg har hørt at Lost Oddysey er bra, men har også hørt at det er dårlig, og som å "spille" i en film var det noen som sa. Noe som hørest litt kjedelig ut.

 

Og spill som Jewel Summoner på PSP, og kanskje noe som pokemon hvor man "trener" stuff og slåss med det, noe ala. final fantasy på DS før reveant wings.

 

Finnes det ingen slike spill på x360? Har jo hørt om det... på PS3 som het noe med myth tror jeg.. var iallefall beskrevet som pokemon for voksene. :p

 

(Sikkert 100 topics om dette men fant ingen som hadde mine spørsmål så ja, jeg har søkt.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lost Odyssey, Mass Effect og Fallout 3 er tre spill du _må_ prøve hvis du er glad i rollespill, i hvert fall. The Last Remnant sliter med uholdbart mye hakking, og jeg syntes at kampsystemet ble for simpelt og overfladisk. Annet enn det er Oblivion, Blue Dragon og Jade Empire spill du nok kan like godt, men alle tre er typiske elsk/hat-spill blant de jeg kjenner som har spilt de.

Lenke til kommentar

Ser jo ut til at jeg må gå til innkjøp av Lost Odyssey iallefall.

 

Hadde hatt lyst til å prøvd en demo eller noe av mass effect først for å sjekke om jeg liker det.

Liker normalt sett ikke "rom" spill med laser og alt som følger med i den pakka, men da igjen har folk fortalt meg at det ikke er veldig "rom" aktig og at jeg kommer til å like det. Så jeg føler det blir en rundt 50/50 på om det er noe for meg.

 

Odesseiron nevnte Jade Empire, det var vel ett xbox (ikke 360) spill?

Men det er vel støtte for gamle xbox spill på 360? Har aldri hatt noen så har ikke tenkt over det før.

Lenke til kommentar

Lost odyssey er en sikker vinner. Det er dog ikke så særlig nyskapende, but if it ain`t broken don`t fix it :)

 

Jeg var en smule skeptisk til Mass Effect selv, men er utrolig glad for at jeg kjøpte det. Nydelig historie og det er veldig gøy å spille. Et sikkert kjøp hvis man liker rpg`s.

 

Du kan laste ned Jade Empire fra marketplace. Ganske godt spill det også, men kan bli noe ensformig.

Lenke til kommentar
Ser jo ut til at jeg må gå til innkjøp av Lost Odyssey iallefall.

 

Hadde hatt lyst til å prøvd en demo eller noe av mass effect først for å sjekke om jeg liker det.

Liker normalt sett ikke "rom" spill med laser og alt som følger med i den pakka, men da igjen har folk fortalt meg at det ikke er veldig "rom" aktig og at jeg kommer til å like det. Så jeg føler det blir en rundt 50/50 på om det er noe for meg.

 

Odesseiron nevnte Jade Empire, det var vel ett xbox (ikke 360) spill?

Men det er vel støtte for gamle xbox spill på 360? Har aldri hatt noen så har ikke tenkt over det før.

til info så er Lost Odyssey på tilbud til litt over 100-lappen her. Kjøpte det selv i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...