Gå til innhold

32" TV i prisklassen 4-6k, skal brukast til film, speling og vanlig TV

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Skal no kjøpe meg ein flat skjerm på rommet mitt, men treng råd til kva som er best til akkuratt mitt bruk. Har brukt malen og da ser det sånn ut:

Størrelse:

Har egentlig satt meg ein størrelse på 32" som perfekt. Passe stor, og samtidig passar til den lille, halve kortveggen eg har disponibel og som passar meg perfekt :) Eg sit forøvrig 2m unna tv'en

Prisklasse:

Helst ein god til mitt bruk rundt 4k, men kan strekke meg opp til 6k

Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha?

LCD/Plasma er same shit for meg. FullHD eller HDrdy egentlig det samme, sidan eg ikkje merkar store forskjelen i ein størrelse av 32". Passar og fint om den har eitt par HMDI portar.

Hva slags kildesignal har du?

blir ordna med å legge inn kabel-tv.

Hva annet enn tv skal du bruke den til?

Kjem til å kjøpe meg xbox360, så speling og filmsjåing i tillegg til vanlig tv blir absolutt aktuelt :)

Skal du koble til pc?

Det kan bli veldig aktuelt ja, ettersom eg da kanskje kjem til å sette pcn i tv-benken og kjøpe inn trådlaus mus og tastatur :) Chill :cool:

Kan legge til at eg skal bruke elektrisk fjernstyrt oppheng til veggen som blei handla inn til 42"en vår, men som aldri blei brukt :)

Treng du ekstra informasjon for å finne den tv'en som er perfekt til mitt bruk er det berre å spørja :)

Zaltatov;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spørs litt på behov og bruk. Dersom du skal koble til PC ville jeg gått for LCD. Og det er vel ikke akkurat mye å plukke mellom i 32" plasma.

hmm, fins det 32" plasma i det heiletatt? Når eg tenker meg om..

EDIT: ja, kjem no til å vurdere å koble til pcn..så ja

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...