B4stian Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Privat diskusjon fjernet. Ta dette over pm/mail/msn... Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksoner tas på PM. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ser meget bra ut, gleder meg til fortsettelsen Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 har moddet kabelen til hardiskene litt, så den ikke stikker ut slik som den gjorde før, lurer på om jeg skal gjøre det samme med skjermkort kabelen også (2x 6pin) Her ser du hvordan jeg gjorde det! har veldig enkle kabler og modde! Det ferdige resultatet ble slik! Kos dere! håper på noen komentarer, vet at mangen andre har gjort dette også, men liker hvordan det ser ut, syntes dere at jeg bør gjøre det samme med 6 pin kabelen gi meg en lyd! Er det en Sata strømkabel du har moddet? Tenkte å gjøre det samme selv men er usikker på hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 jepp dette er sata strømkabelen som er modda, hvis du vil vite hvordan dette gjøres, og hvis det er flere som er interisert i dette, kan jeg lage en liten film om det på youtube channel'en min! http://www.youtube.com/Botn3vik Subscribe og legg igjen en komentar! så skal vi fikse dette! Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 pc'en din er nice for øyeblikket! gleder meg til å se hele oppsettet ditt vannkjølt Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 pc'en din er nice for øyeblikket! gleder meg til å se hele oppsettet ditt vannkjølt Det gjør jeg også! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Gi Bort 2 Stk Ati 4850? Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Gi Bort 2 Stk Ati 4850? Jepp hvis jeg får 500 subscribers på youtube! så bare å subscribe! Hvem som helst kan vinne!! (så lenge de er subscriba på youtube channelen min) www.youtube.com/botn3vik Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Hva er det neste du skal gjøre med kabinettet? Jeg får forresten ikke postet kommentar på den videoen din. Endret 15. juni 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Hmm, skal se på det. Ja.. planen var å få pakken fra Performance-pcs men den ser ut til å være litt forsinka.. men sånt skjer jo:P Men etter det skal alt ut av kabinettet, og litt mer maling skal til! muligens litt mer body work noen plasser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå