Botnevik Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 siden du spørr så pent skal jeg komme med en om noen timer:P driver å jobber med toppen, og fronten. tror jeg dropper skjermen også, siden dette blir mye ekstra jobbing, og ikke vil blir så bra. skal heller bruke metallplatene til noe litt mer viktig Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Liten mini uppdate !!! Endret 12. mars 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Endelig en UPP! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Leg liker det jeg ser, alltid vært fan av den originale Cosmos'en. Stå på! Mvh, Caliber Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Takker! gøy med komentarer stå på, du er vell ferdig med prosjektet ditt nå? men skal du starte på et nytt etter det? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Et prosjekt blir jo aldri helt ferdig, men det blir nok ingen store endringer på kabinettet fysisk. Jeg er både veldig fornøyd med hvordan det ser ut, og redd for å gå for langt i moddingen så det blir rotete. Ikke se bort ifra at det kommer noe nytt prosjekt på banen etterhvert, i mellomtiden kan jeg annonsere at det blir en liten oppdatering på ALUminous snart Mvh, Caliber Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser ut til å bli bra dette. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Bare lurer, gikk du helt bort i fra den ideen om en skjerm i ene siden på kabinettet? For syns det var en ganske orginal ide:) Du tror ikke den kan settes inn i andre siden på kabinettet i steden? Eller evt. så kan du jo satse på en mindre skjerm og plassere denne foran på kabinettet Ellers et pent prosjekt Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Ja, jeg må no si det at jeg gikk vekk i fra ideen, men hvis det er et stort ønske om at det skal komme en skjerm i kabinettet mitt. må jeg ha en del komentarer anngående dette, for at jeg skal gjøre det! så de som vil at Botn3vik skal ha skjerm i siden på kabinettet skriv en liten komentar om hvorfor! Lenke til kommentar
janingar Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fordi det kan se kult ut Bygg inn en liten 7" touch-skjerm foran er ikke så mange som har det. Eller om du bygger en 15" skjerm inn i siden får du noe som garantert skiller seg ut av mengden har aldri hørt om eller sett det før. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Sett inn en skjerm. Hvorfor? Fordi du kan Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 begynner å lure på om jeg skal gjøre det. men må nok ha mere en 3 komentarer om det! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Skjerm! Edit: Du må jo ha noe å gjøre nå når du er ferdig! .Salbu! Endret 19. april 2009 av Salbu Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Skal vi si det sånn, at jeg kan sette den 15" skjermen i min nesten CASEMOD? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Pent Prosjekt Men når det gjelder dette med klokkingen din, så er jeg mer usikker, mener du 4.2 Ghz Linpack/OCCT-stabilt, eller maxklokk? Du er allerede ganske høyt oppe når det gjelder Volt og Klokk, det viser seg at i7 og 920 trenger vesentlig volt-økning når du skal ta steget fra 3.7/3.8 til 4.0 Ghz. Et annet tips er at 920 og i7 trives bedre på 19 i Multipleier enn 20. Og til slutt: Du burde ikke bruke Everest for avlesning av Temperaturer (Har du satt Riktig Tj-Max?), men den nyeste Real Tempe'n. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Satt å venta på den, hadde ikke noe noe annet liggende innpå nå. Men kan si det sånn at maskinen sto ganske nært et åpent vindu "blunk blunk" så derfor de pene temperaturene, egentlig idle 40 og load 60! Ja og btw, 4.2 skjer ikke stabilt, men tror eg kan greie 4ghz uten alltfor mye volt tweeking. her er instilingene jeg brukte, er ikke noe pro i oc, men hvis du har noen tips kom med de! Ai Overclock Tuner => Manual Intel Speed Step Tech => Disabled Intel Turbo Tech => Disabled CPU Ratio => Auto BCLK Freq => 186 PCIE Freq => 100 DRAM Freq => DDR3-1491MHz UCLK Freq => Auto QPI Link Data Rate => Auto Volt: CPU Voltage => 1.35 CPU PLL Voltage => 1.96 QPI/DRAM Core Voltage => 1.35 DRAM Bus Voltage => 1.64 CPU Differential Amplitude => 800mV Resten på auto laster ned real temp no, så skal laste opp et screenshot fra der istede! Endret 19. april 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) CPU-Ratio/MP må du jo sette til noe bestemt, og ikke Auto, ellers vil Hastigheten oppe opp og ned. DDR3-hastigheten din kommer også veldig an på Rambrikkene dine (?). Edit: Bruk Linpack (Aka Intel Burn Test) for å teste CPU, det programet tester CPU'n din vesentlig mer enn Prime og OCCT, vanligvis 10-15 graders forskjell Endret 19. april 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 jaja, gikk fint med intel burn test, ikke så veldig mye mer temp, 3-5 grader tror jeg, glemte å screnshotte.. første gangen jeg prøvde faila pc'n (glemte å slå på radiator viftene) rammen er 1600mhz OCZ brikker (CL7) så de er litt under klokka nå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå