Gå til innhold

CaseM0D Cosmos 1000 S & B - Komentarer

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

stå på ser bra ut dette likte den løsningen din i toppen for bedre lufting har selv merka at det ikke er optimal så jeg fjerna standar mesh viftehulla og monterte vite på den sida av radiator osså så jeg får sug ut rillene bak ikke bare skubbe lufta fra insiden opp i plast

så det der var nok en smart løsning

spendt på hva du gjør av hd holdere jeg bestemte meg for å beholde dem som var bare modifisere siden det ikke krever så mye lufting for ssd

laget selv bare 1 hull i front pga standar kjølinga var jo patetisk :p

skal du kjøre vanlige disker siden du lager 2 hull?

Lenke til kommentar

jeg har borret 2 120mm hul i front, men skal bare bruke 3 av 6 hardisk brønner, resten er fjernet..:p men det rummet under, som blir ledig er konge for vannpumpe eller vanntank eller begge deler, håper at jeg greier å få meg sponsor til prosjektet, slik at vannkjølingen blir litt billigerer. BTW! hvordan funker ssd hardisker i raid 0? har du noen tips anngående valg av ssd hardisker?

Lenke til kommentar

ja.. er vel enig der, men ocz lager vell de raskeste på markede, men uten garanti er de ikke så veldig "trygge" lurer på å kjøpe 2x 16 gb ssd disker, eventuelt 32gb, bare for performance delen. Tror det blir vannkjøling først da, trippel radiator og hele pakka, og ja btw har bytta 4870 kortet mitt mot to 4850 kort^^ så er veldig happy for tiden.

Lenke til kommentar

jeg ville gått for tygon 7/16in. ID 11/16in. OD da kan du slippe bruke klemmer på slangene pga dem sitter godt på 1/2 id nipplene med mindre vannet blir varmt ... da kan det bli risky. i tilleg har dem dimmensjonen tykkere vegger som gjør at du ikke får knekk på slangene.

slange kutter trenger du strengt tatt ikke bruke penger på om du har en skarp tapet kniv eller noe lignende jeg ville i allefall ikke brukt penger på det:P

radiator bruker jeg selv primochill sin men skal teste feser sine nå om dem er like bra som performance pc påstår jeg er skeptisk:P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jojo, lurer på om jeg skal bytte til oransje, HVA SIER DERE SOM LESER LOGGEN MIN? BØR JEG DET?

ja og jo, det hadde vært nice, hvis jeg finner fargen på bilbutikken i morgen..

Ja og btw, har snakket med lamborginih, kanskje så sender de meg en sånn okse til å ha i front døren!!!!!

Endret av Botnevik
Lenke til kommentar

Isteden for Lamborghini oksen i siden, så kan du jo risse de "sterke" linjene i denne skissen inn i vinduet... Trenger bare en liten i ene hjørne eller noe... Kunne blitt veldig kult! :p

_Lamborghini-Gallardo-LP560-4-sketch.jpg

Edit: Her "redigerte" jeg bort felgene, med litt super-paint... Blir kansje litt lettere nå :p

lamborgihniscetchutenfe.jpg

.Salbu!

Endret av Salbu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...