Botnevik Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Her er det bare å legge inn komentarer! HER ER CASE MOD'EN Endret 13. april 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ser ut som et lovende prosjekt egentlig. Skal følge med på denne Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Takk, skal ikke skuffe deg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Dårlig med kommentarer her dårlig av dere folkens! Dette er jo et lovende prosjekt som fortjener kommentarer. Likte fargevalget, sort og gult er kult. Hiv inn noen gule LEDs eller noe, så kan det bli veldig fett. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Planen var å få tak i noen gule katoder, eller en rekke med leds, som jeg kan feste i toppen. takk for komentarer! Endret 15. februar 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 stå på ser bra ut dette likte den løsningen din i toppen for bedre lufting har selv merka at det ikke er optimal så jeg fjerna standar mesh viftehulla og monterte vite på den sida av radiator osså så jeg får sug ut rillene bak ikke bare skubbe lufta fra insiden opp i plast så det der var nok en smart løsning spendt på hva du gjør av hd holdere jeg bestemte meg for å beholde dem som var bare modifisere siden det ikke krever så mye lufting for ssd laget selv bare 1 hull i front pga standar kjølinga var jo patetisk skal du kjøre vanlige disker siden du lager 2 hull? Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 jeg har borret 2 120mm hul i front, men skal bare bruke 3 av 6 hardisk brønner, resten er fjernet.. men det rummet under, som blir ledig er konge for vannpumpe eller vanntank eller begge deler, håper at jeg greier å få meg sponsor til prosjektet, slik at vannkjølingen blir litt billigerer. BTW! hvordan funker ssd hardisker i raid 0? har du noen tips anngående valg av ssd hardisker? Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 for å svarer på spørsmålet litt mer korekt, ja jeg skal bruke vanlige hardisker, 2 x 750gb samsung f1 hardisker (raid 0 ofc) Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 har ikke fått testa det enda får min disk nummer 2 i mårra eller noe men det skal vist funke fett ... selv går jeg for mtron disker pga dem har 5 års garanti på diskene + overall stabile harddisker ... tør ikke ta sjangsen på ocz. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 ja.. er vel enig der, men ocz lager vell de raskeste på markede, men uten garanti er de ikke så veldig "trygge" lurer på å kjøpe 2x 16 gb ssd disker, eventuelt 32gb, bare for performance delen. Tror det blir vannkjøling først da, trippel radiator og hele pakka, og ja btw har bytta 4870 kortet mitt mot to 4850 kort^^ så er veldig happy for tiden. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 komt med en ny uppdate! denne handler om bestilling av vannkjøling, vist noen har tips anngående hva jeg bør bestille eller kanskje en annen plass jeg burde bestille fra, er det bare å si i fra! Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 jeg ville gått for tygon 7/16in. ID 11/16in. OD da kan du slippe bruke klemmer på slangene pga dem sitter godt på 1/2 id nipplene med mindre vannet blir varmt ... da kan det bli risky. i tilleg har dem dimmensjonen tykkere vegger som gjør at du ikke får knekk på slangene. slange kutter trenger du strengt tatt ikke bruke penger på om du har en skarp tapet kniv eller noe lignende jeg ville i allefall ikke brukt penger på det:P radiator bruker jeg selv primochill sin men skal teste feser sine nå om dem er like bra som performance pc påstår jeg er skeptisk:P Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 du skulle vell ikke hadt noe brukt vannkjølingsystemer liggende? lurer på å kjøpe en ekstra dobbel eller enkel radiator... btw takk for all hjelp, kos med noen som gidder å poste litt komentarer Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) hmm jeg har noen swiftech quiet power radiatorer og none mist radiatorer + en thermochill radiator men den har jeg loddet et hull i. ser ut til å vere tett. Endret 21. februar 2009 av Elanee Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 er du villig til å sponse meg med en? eller må jeg ut med en liten slant? trenger bare en enkel eller dobbel, men de må være designet for 1/2 id nippler. nippler kan eg anskaffe selv. og hvis du skulle ha en trippel kan jeg kjøpe den av deg. Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Bare å komme med noen komments" Lenke til kommentar
drz Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 du må fikse oksen på siden da;) Også gult kabinett, det er jo must. Eller nei, Lamborghini oransje =D Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) jojo, lurer på om jeg skal bytte til oransje, HVA SIER DERE SOM LESER LOGGEN MIN? BØR JEG DET? ja og jo, det hadde vært nice, hvis jeg finner fargen på bilbutikken i morgen.. Ja og btw, har snakket med lamborginih, kanskje så sender de meg en sånn okse til å ha i front døren!!!!! Endret 4. mars 2009 av Botnevik Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Isteden for Lamborghini oksen i siden, så kan du jo risse de "sterke" linjene i denne skissen inn i vinduet... Trenger bare en liten i ene hjørne eller noe... Kunne blitt veldig kult! Edit: Her "redigerte" jeg bort felgene, med litt super-paint... Blir kansje litt lettere nå .Salbu! Endret 4. mars 2009 av Salbu Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 likte den tegningen salbu, skal vurdere det" hadde vært nice med litt kunst i vinduet ja. takker for respons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå