Gå til innhold

Ingen bilde på PS3 Component

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har dratt hjem i jula, og tok med en PC LCD-skjerm (DELL UltrasSharp 2405 FPW 24").. Den har component, men ikke HDMI som jeg kjører på hjemme på min Sony KDL 40W2000..

Jeg TROR jeg kjører 1080 hjemme, men det tror jeg ikke er mulig med component på PC-skjermen..

Jeg får i hvert fall ikke bilde... jeg hører lyd.. Men, det står også at det ikke er noen signaler når jeg prøver å trykke på noen menyer på skjermen..

Noen som vet hvorfor?

Componentkabelen er helt ny..

I fjor jul prøvde jeg component med min Xbox360 og det fungerte.. ikke prøvd det siden..

Eneste jeg kan kanskje tro at det er selv, er at den ikke vil gi noen signaler når den prøver å "presse" 1080-signaler til en "720 -skjerm" (selvom skjermen klarer 1920x1080 ved pc-tilkobling (DVI)..

Ikke vet jeg..

Håper noen vil hjelpe meg.. Vil gjerne spille i jula :cry:

Takker så meget!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har satt PS3'n til HDMI så tror jeg ikke du vil få bilde med component før du setter det manuelt igjen i settings. Gjorde samme tabben selv en gang. Hadde satt PS3'n til HDMI hjemme og tok den med til en kamerat som ikke hadde HDMI. Ble pent nødt til å klare oss uten PS3 den kvelden. :p

Lenke til kommentar

Det er jo sikkert det jeg har gjort.. :(

Veldig rart at den ikke klarer å resette seg, eller skjønne sånt selv.. !? :ermm:

Noen måte å resette all settings på da?

Mulig jeg spør om noe vanskelig her men..

Hvis jeg starter opp .. og slår så på kontrollen etter at jeg har startet opp.. .. og så trykker jeg mange ganger til venstre.. da vil jeg jeg jo komme helt til venstre i menyen der..

Noen som kunne kanskje ha sagt hvor mange ganger jeg skal trykke opp, ned, bort, osv.. for å skifte til component!? Slik at jeg kanskje kunne ha klart det i blinde? :innocent:

(Eller er det forskjellig fra maskin til maskin?) ..

Takker så meget! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...