Vaenas Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Den er jo blå da, også tenkte jeg på noe rennende som går igjennom et spor, Men kan prøve grønn i stedetfor Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Sånn ser den bedre ut til å formidle informasjon. Lenke til kommentar
TheDarknessOberst Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Sånn ser den bedre ut til å formidle informasjon. Det var bedre. Men angående de flaggene, sett i de i høyre hjørne på toppen. Og kanskje fiks litt hover på den rundingen. Endret 20. desember 2008 av TheDarknessOberst Lenke til kommentar
azzi777 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Tror også at du kunne ha gjort bakrunne for teksten litt gråere... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Sånn ser den bedre ut til å formidle informasjon. Det var bedre. Men angående de flaggene, sett i de i høyre hjørne på toppen. Og kanskje fiks litt hover på den rundingen. Ok skal se på det. Men hva mener du med hover? Aldri hørt ordet før så er litt vanskelig å skjønne hva du mener. Tror også at du kunne ha gjort bakrunne for teksten litt gråere... Azzi777, tenkte på det selv. Tenkte å ha den litt grå istedetfor helt hvit. Men ikke fulstendig grå da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Her er hvordan siden ser ut ifra et printscreen jeg tok av siden i web browseren, jeg er ikke helt ferdig og den er derfor ikke på web. For de som bildet blir satt i en thumbnail Endret 23. desember 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ser mye bedre ut. Foreløpig kritikk er at jeg hadde likt at teksten ikke hadde vært såå bred, kanskje delt opp i flere kolonner/bokser, og at det hadde vært litt mer luft på siden av teksten. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan tenkte du på det? Altså at jeg kunne hatt all teksten i kolloner som i magasinger eller aviser? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tja, du kommer vel tvilsomt til å ha såå mye tekst der samtidig, men det kan fort bli litt stort og massivt om det blir for mye. Hvordan dette kan løses er jeg ikke sikker på akkurat nå Så bør du ikke ha slik at hver linje med tekst blir midtstilt. Det blir fort rotete og slitsomt å lese. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Oi oops merket ikke det jeg... Må visst inn i css kodene og fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå