Vaenas Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Ok jeg har da laget min første webside som faktisk ligger på web. Jeg går da vg1 Media & Kommunikasjon. Og har laget en webside for Calypto Productions Gutta (Som jeg er blandt). Nå er jeg ikke sikker på om siden er lastet opp enda, for hvis den er det vil den se ut som noe lignende dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Siden finner du her: Calypto Productions Endret 16. desember 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Haha, bra youtube film . Ellers grei nok side, likte derimot ikke det hvite, alt for kjedelig. Vanskelig å finne ut hva siden handler om. Endret 15. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hehe, morsom side, syns det var ganske bra, og enkel å navigere på. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ser på siden nå og ser at han glemte å laste opp css reglene, allt ligger løst... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ønsker ny kritikk ettersom at siden er nå fullstendig fungerende og alt er på plass utenom tekst på alle sidene. Som da ikke er min jobb. Lenke til kommentar
TheDarknessOberst Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ønsker ny kritikk ettersom at siden er nå fullstendig fungerende og alt er på plass utenom tekst på alle sidene. Som da ikke er min jobb. Gi kritikk til denne siden? :!: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ah unnskyld får oppdatere lenken, klarte å glemme å oppdatere lenken... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Menyen er i kanskje overkant stor? Det blir smått med plass for f.eks. skjermskota og liknande. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Tanken var å lage menyen som også på en måte er selve logoen stor for å bringe den veldig mye fram. Men er enig ble litt lite plass til resten. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hvis man går inn på den norske siden (trykker på flagget), så står det: Velkommen! Skriv tekst her!. Men det går ikke Forumet: Kan dere gjøre det dynamic? Sånn som diskusjon? Hater at forumene blir sentrert, midt på skjermen... så mye død plass på siden, som man kan bruke til så mye mer fornuftige ting! Endret 17. desember 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Forumet ligger ikke på selve siden, Men kan snakke med han som har forumet og få gjort det dynamisk. Det med. Velkommen! Skriv tekst her! er fordi vi ikke har fått satt inn all teksten enda. Det er rett og slett en kort fyll tekst. Holder nå med på å gjøre det mulig for mindre skjermer å få siden resizet til 1024x786. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Jeg synes ideen er god, men den store kula til venstre tar ALT for mye av siden. Det er veldig lite plass til selve innholdet på siden. Den turkise fargen under menyen til venstre passer ikke inn i det heletatt, og skulle likt å se at det blir gjort litt mer ut av den menyen, og ikke bare hvit tekst på sort bakgrunn. Endret 17. desember 2008 av -B. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ja er enig med at kula ble for stor holder på med en rezizing av siden og tenker jeg skulle i samme slengen gjøre den litt mindre. Men hvilken turkise farge og hvilken hvit tekst på hvit bakgrunn? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Dårlig engelsk, ellers grei side. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Ja er enig med at kula ble for stor holder på med en rezizing av siden og tenker jeg skulle i samme slengen gjøre den litt mindre. Men hvilken turkise farge og hvilken hvit tekst på hvit bakgrunn? Og at det er mye dårlig engelsk er jeg enig i. Edit: Mente såklart i tidligere post menyen til høyre og hvit tekst på sort bakgrunn. Huff, ble en del feil der. Endret 17. desember 2008 av -B. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Dårlig engelsk i menyen eller Innholdet? For innholdet av tekst står jeg ikke for i hele tatt. Der er det rett og slett slikt at Azzi777 på forumet der har alt ansvar, jeg har bare laget sidens design og lagd alle funksjoner ferdig. Åja... du tenkte på den menyen ja, tja. Har du noen ideer? Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Syntes du burde prøve å ta bort den sinnsyke "bevel/embossen" fra menyhjulet ditt ... Den hvite og svarte kanten på høyre og venstre side var ikke noe bra. Forresten var det en artig side. Men ville også vurdert å ha sort bakgrunn i den scrooleboksen. og da må selvfølgelig også det rundt bli svart. Med hvit tekst. Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hvor skal innholdet plasseres? Denne siden, og mange andre i dette forumet, egner seg ikke til informasjonsmidling. Siden tar utgangspunkt i ett grafisk design for en forside, ett utgangspunkt som ikke støtter formidling av innhold med mer enn ett avsnitt. En grafiker som tar utgangspunkt i photoshop, burde tenke på hvordan undersider skal ha plass til innhold, samt at innholdsdelen burde kunne ekspandere etter innholdet. Hvis det grafiske designet ikke kan ekspandere så burde innholdet kunne stykkes opp i så små bolker at scrolling kan unngås. Hvis ikke blir både det grafiske og informative misslykket. Når selv en youtube film blir for stor for innholdsboksen, så bør designeren forstå at noe er galt. Frode Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 Takker Frode, jeg skal nå starte med å redesigne deler av siden og ha det du ser nesten bare som en plakat for resten av siden også ha eget design for f.eks concept art, og de andre info sidene. Samt som jeg skal gjøre det slik at den passer bedre inn i små skjermer. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Dårlig engelsk i menyen eller Innholdet? For innholdet av tekst står jeg ikke for i hele tatt. Der er det rett og slett slikt at Azzi777 på forumet der har alt ansvar, jeg har bare laget sidens design og lagd alle funksjoner ferdig. Åja... du tenkte på den menyen ja, tja. Har du noen ideer? Engelsken i innholdet ja. Skal dere bli tatt serriøst må engelsken være god. Nei, jeg har ingen tips å gi deg ang. menyen der, men turkisfargen må bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå