flekken Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei Fikk min Innov 8 på fredag, kjempefornøyd så langt. :-) Vil gjerne laste ned noen flere teams og spill. Noen som vet om de kan lastes ned fra Nokias sider. siden det er samme system som min gamle nokia n82 ? eller noen som har andre tips til sider som kan brukes. Blir veldig glad for svar. en veldig bra telefon. er det forresten en tråd om denne telf. ? finner ikke ut av hvordan jeg kan lete etter tråder. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 http://www.justfuckinggoogleit.com/ Siden jeg allerede tok meg tid til å gjøre det, kan du få et spesialtilbud fra meg. Voila - den første linken fra google "Innov 8 theme". http://www.symbianthemes.us/samsung_innov8/ Lenke til kommentar
flekken Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Hei igjen Takk for svar. Det med google var en artig vits, selvsagt skjønte jeg det. søkte på google og en rekke andre steder og fant mange teamer som kunne lastes ned, men det går ikke. telefonen sier at den ikke kan kontrollere sertifikatets gyldighet på internett sjekk innstillingene. Noen som har noen peiling på hvordan man gjør det. skulle så gjerne hatt noen andre temaer. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som forresten vet om den har støtte for exchange mail. Kan man f.eks laste ned det samme exchange programmet til denne mobilen som man kunne til Nokia ? (n82) Ellers blir jeg veldig glad om noen kunne fortelle meg hvordan jeg laster ned temaer. :-) Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei da vet jeg virkelig ikke. Prøv å google -ordrett- den erroren du får. Kanskje du får noen forumposts med folk som har samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå