Dreamhacker Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det noen forskjell på ytelsen i de forskjellige versjonene av Vista (Home Premium, Business, Ultimate etc.)? Er det noen av versjonene som kjører mindre unødvendig crap enn de andre, eller bruker mindre systemressurser av andre grunner? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Home Basic skal i teorien bruke misnt ressurser rett ut av boksen. Vista Ultimate skal i teorien bruke mest ressurser rett ut av boksen. Dog kan alle eksra funksjoner i Vista Ultimate slås av, dette vil ta deg få minutter å utføre og krever ikke en rakettforsker fra NASA. Så i bunn og grunn så bruker de alle like mye ressurser. Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Okay Kjører Business nå, men har både Home Premium og Business. I og med at jeg ikke egentlig trenger alle multimedia funksjonen fra Home Premium, tenkte jeg kanskje de tok opp noe ressurser og da Business var like greit. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 jeg hadde windows vista home premium før og nå har jeg windows vista ultimate, merker ikke noe forskjell. begge var er på samme pc og begge er 32 bit. merka ikke noe forksjell med ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå