rosti Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei. Jeg har fått meg en xbox 360 som jeg har koblet opp mot min bærbare pc med Vista. Men når jeg skal inn på mediacenter på xboxen ( som kobles opp via dataen ), så låser dataen seg =( Noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva som kan være feil ? Takk for Svar =) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 gi litt mere info så blir det enklere å hjelpe. hvilken pc er det ? får du noen feilmeldinger ? hva mener du med at "pc låser seg" ? Lenke til kommentar
rosti Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 gi litt mere info så blir det enklere å hjelpe. hvilken pc er det ? får du noen feilmeldinger ? hva mener du med at "pc låser seg" ? Har en LG E500 tror jeg den heter eller E700. Bruker Vista Home Premium. Nei jeg får ingen feilmelding. Når X-boxen begynner å laste inn informasjon fra pcen, så låser pcen seg. Eller "fryser". Altså det går ikke å gjøre noe annet enn å trykke på "av" knappen på pcen. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 for å være helt ærlig håper jeg noen andre svarer, fordi jeg har ikke 360 og jeg håper noen andre vet noe om dette og kan hjelpe deg med dette lykke til Lenke til kommentar
rosti Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 for å være helt ærlig håper jeg noen andre svarer, fordi jeg har ikke 360 og jeg håper noen andre vet noe om dette og kan hjelpe deg med dette lykke til Ja det håper jeg også. Tenkte å sende en mail til microsoft support, men det koster jo mange hundre så jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar
rosti Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 [ingen som kan hjelpe meg ? =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå