cesar Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg lurer på hva slags spill jeg burde ønske meg til jul. Valgene er: Metroid Prime 3 (Wii), Brothers In Arms Double Time (Wii) og James Bond Quantum of Solace (Wii). Gjerne si andre spill til Wii, PSP eller Ps2. (Jeg har PC, men grafikken er ikke stort fordi PCen er litt gammel, så noen ganger på de nyeste PC-spillene så får jeg ikke spilt dem pga grafikken) Endret 15. desember 2008 av cesar Lenke til kommentar
aloras Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Garantert Metroid Prime 3! Et av Wiis beste spill, og spillet er utrolig bra. Et flott spill å kose seg med i juleferien! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Guitar Hero World Tour eller Rock Band 2 :-) Veldig artig å spille med venner, og kan også nytes alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 er det sånn å forstå at du vet du får det spillet du bestemmer deg for å ønske deg? hørtes litt rart ut...siden du har sett deg ut noen sjøl, så sett de på lista alle sammen da vel? men for å foreslå ett da, så ville jeg gått for metroid prime 3. har fått bra omtaler, og kompisene som har det skryter voldsomt av det. ser gøy ut. nesten synd jeg ikke har wii:p Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 de andre 2 spilla du sa er crap på wii. metriod 3 er milevis lengre frem. legere frem enn de fleste andre skytespill på de andre konsollene og tom på pc og... dvs hvis du ikke minder at det er litt lonley spill og grafikken ikke er like pen. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hva med medal of honor heroes 2? Jeg har det... bare digger det! spillet har en kjempe morsom arcade mode(der skal du bare sikte, og spillet beveger deg) Eller campaign mode(der spiller du vanlig) Du kan også spille multiplayer, altså online... skikkelig bra! anbefalt spill! Lenke til kommentar
Syv Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 de andre 2 spilla du sa er crap på wii. metriod 3 er milevis lengre frem. legere frem enn de fleste andre skytespill på de andre konsollene og tom på pc og... dvs hvis du ikke minder at det er litt lonley spill og grafikken ikke er like pen. Litt dårligere grafikk må man jo regne med på wii, det er da heller ikke poenget med konsollen. Så vidt jeg kan se, er grafikken på MP3 veldig god til å være wii. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hva med medal of honor heroes 2?Jeg har det... bare digger det! spillet har en kjempe morsom arcade mode(der skal du bare sikte, og spillet beveger deg) Eller campaign mode(der spiller du vanlig) Du kan også spille multiplayer, altså online... skikkelig bra! anbefalt spill! har ikke prøvd singleplayer, og kan ikke si arcade delen var noe særlig, siden jeg hadde fått biohazard rail-shooteren bare noen dager før jeg fik mohh2, men det er sant at onlinen er noe av det beste på wii, og kontrollene er også bra. though har ikke spilt det fult så mye da, kan man si:P og jeg er neppe noe god.P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå