stallman Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har Tele2 Sheriff, og er storfornøyd sålangt. Men finner jeg noen oversikt over forbruket mitt / saldo ? Finner ingenting på «Mine Sider» Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Har Tele2 Sheriff, og er storfornøyd sålangt.Men finner jeg noen oversikt over forbruket mitt / saldo ? Finner ingenting på «Mine Sider» Prøvd "Mine Sider Mobil"? Trykket på "Samtalespesifikasjon" og så valgt datoer for siste måned og trykket på "vis"? -- Ubuntu LTS Drake Dapper rocks! Endret 15. desember 2008 av balder80 Lenke til kommentar
stallman Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 balder80 Joda, men det gir ingen (enkel iallefall) oversikt over hvor mye penger jeg har brukt, eller har igjen. :/ Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 i tillegg ligger oversikten noen dager etter...og meg bekjent, har de ikke noen slik oversikt. tror heller ikke de oensker aa tilby noe slikt, mtp sheriff-kundene Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 i tillegg ligger oversikten noen dager etter...og meg bekjent, har de ikke noen slik oversikt. tror heller ikke de oensker aa tilby noe slikt, mtp sheriff-kundene Ja, den ligger et par dager etter, selv ved bruk i Norge. MTU hadde jo mindre forsinkelse, hvorfor Tele2 har såpass forsinkelse vet jeg ikke. Hvis du med "oversikt" mener sammendrag, slik som MTU hadde (dvs når det av og til fungerte) ville jo være en summering av radene i oversikten for aktuell periode. Det er jo uansett ikke så vanskelig å kopiere over i ett regneark og summere sammen. Trolig mer jobb å lage et script i et Firefox-tillegg som Greasemonkey/Platypus for å gjøre jobben. Det er jo også mulig å foreslå for Tele2 at de gjør jobben med å lage et sammendrag fra tjenersiden, hvis mange nok etterspør det lager de det kanskje. Lenke til kommentar
havardsa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er nok et bevist valg fra Tele2 for å hindre at det blir lett for folk passer på å ikke bruke mer enn 175kr hver måned. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er nok et bevist valg fra Tele2 for å hindre at det blir lett for folk passer på å ikke bruke mer enn 175kr hver måned. Hvordan er det bevist? Har du en referanse på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå