Slempostmann Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hei. jeg har lett og lett etter driver oppdatering til skjermkortet 8400m g. på Nvidia sin hjeemmeside er ikke dette skjermkortet listet opp, men har prøvd andre oppdateringer de andre 8400 kortene. når jeg prøver å installere kommer feilmeldingen " setup detected that the operating system is not windows vista-32 bit. this setup program and its associated drivers designed to run only on vista-32 bit. the setup will now be terminated". Jeg har windows vista-32 bit, og jeg skjønner ikke om jeg har lastet ned feil driver, eller om det finnes noen driver oppdatering for geforce 8400m g i det hele tatt. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ny grafikk driver til BÆRBARE maskiner finner du IKKE hos Nvidia. Da må du til produsenten av maskinenen din, om de ikke har en oppdatert en så kan du prøve laptopvideo2go.com og funker ikke det så er det bare ett alternativ igjen... Det er å leve med driveren du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå