Pivotal Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 tja, har tatt ei dame i fra typen sin og ei dame i fra dama si. Ellers er jeg vel enig i det mange andre har sagt. Ligg unna damene til kompiser. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvis det hadde kommet en kar og prøvd seg på dama mi, så ville jeg nok reagert. Men både jeg og kjerringa stoler 100% på hverandre, så det hadde vel ikke gjort noe for min del. Når det gjelder andre folk...Mja, get prepared for a falconpunch in the sack. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg tror mange lever i fortiden, framfor nåtiden. Nå er utroskap like vanlig som kjærester. Sannsynligheten for at noen er utro er ganske stor. Vi er mennesker tross alt og det med behov. Jeg er verken sjalu, eiesyk eller utro. --- Rata101: "Ni Kon" er nok den som driver med sjekking på systematisk nivå. Der snakker de mye om hvordan jenter velger ut i fra sosial verdi. Noe som forsåvidt stemmer. Ni kon er veldig arrogant i sitt innlegg. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det såkalte "pick up artists" du snakker om? De som er nødt til å studere telefonsalg for å dra damer, haha. "Nåtid" og "fortid" er et relativt begrep. Jeg tror aldri svik er en kultur som kommer til å bli fullstendig adoptert av samfunnet. Men jeg kan skjønne at enkelte gjerne vil framstille det slik for å rettferdigjøre sin egen tvilsomme oppførsel. Overfladisk moral er på vei ut sammen med Paris Hilton, Gucci bagger og bortskjemte kids. Det er nye tider på vei. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hadde noen prøvd seg på dama mi, så hadde jeg grisebanka den karen så jævlig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tydelig at du har dårlig selvtillit, og respekterer ikke dama di. Hun klarer å si nei selv. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tydelig at du har dårlig selvtillit, og respekterer ikke dama di. Hun klarer å si nei selv. Det har ikke noe med selvtillit eller respekt for dama mi. Hu respekterer jeg utrolig mye. Beste jenta noensinne. Men det har med de slæske jævlene som vil prøve seg på henne, etter hun sier nei. Det er de som for meg rasende forbanna. Tenker på de som fysisk prøver seg, tar på henne og sånt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Morsomt å lese at så mange skal grisebanke gutter som prøver seg på dama deres.... Også litt ironisk at flertallet av disse er rimelig tøffe på avstand, og skal barske seg opp.. Og flertallet av eiesyke gutter er ikke spesielt harde når det virkelig skjer, det blir som regel bjeffing fra andre siden av gaten og halen mellom bena i full firsprang om det blir seriøst... Uansett, ingen eier et annet menneske, og det er alles rett å kunne gjøre som de vil. Jeg gir faen om dama har en type så lenge han ikke er venn av meg. Det er din dames plikt å avfeie at folk legger an på hu. Hva tror du hun gjør når hun er ute uten deg og folk legger an på henne? Er dama di evneveik som ikke kan passe på seg selv? Og for å kommentere påstanden til Rata101 Er det såkalte "pick up artists" du snakker om? De som er nødt til å studere telefonsalg for å dra damer, haha. Les og lær litt Tror du kunne lært deg ett og annet der Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det virkelig så rart å bli forbanna hvis noen prøver seg på dama? Hadde han ikke visst om det, så hadde jeg ikke brydd meg. Men veit han at jeg er sammen med a, såklart blir jeg forbanna. Jeg er langt ifra eiesyk over dama mi. Jeg elsker henne, og jeg vil virkelig at hun skal få gjøre som hun vil. Og hun har sagt at hun også hadde blitt like forbanna om noen andre jenter hadde prøvd seg på meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Livet er en konkurranse. Enten det er om kjærlighet, penger eller jobb. Skal du la være å søke på en jobb, fordi kompisen din som du vet ikke har bakgrunnen til å i det hele tatt bli vurdert søker? Dama mi er fin, ergo vet jeg at folk vil legge seg etter henne. So what? Hva kan jeg gjøre når hun er ute med venninner? Sitte å bite i knokene og håpe hun kommer hjem? Når noen derimot prøver seg hinsides etter å ha bli avvist er en annen ting.... Dama mi avviser i snitt 10 ganger så mange som meg, og jeg er klar over det. Men det er fordi damer flest er vant til å sjekket opp Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Men hvorfor kan ikke bare folk la oss være i fred Dama mi er fin, og jeg veit folk på skolen hennes prøver seg på henne. Men det er egentlig ikke noe problem, jeg stoler på dama mi. Men jeg bare sier om det skulle skje, så kommer jeg til å bli fly forbanna på den karen som ikke gir seg. Det er vel ikke så rart og unormalt? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har aldri vært i noe forhold, men hadde noen prøvd seg på dama mi hadde jeg bedt dem slutte, hadde de ikke det hadde de fått juling Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Så du vil egentlig ha en hval som alle syns er stygg, slik at du slipper å måtte tenke på at også andre syns hun er fin? Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 jeg liker det jo såklart ikke hvis det er dama mi det er snakk om, men man må bare akkseptere naturens gang, jeg syns det er latterlig at noen skal være merket som 'ikke tilgjenglig' bare fordi man har type. Kanskje hvis man er gift, men før det så er det free for all tenker ihvertfall jeg - men du blir ikke særlig populær om du finner på å gjøre det, spessielt hvis begge kara kjenner hverandre, men eh det er en del av spillet det, er du typen til ei virkelig fin ei så må du jobbe får å holde på henne da ! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Livet er en konkurranse. Enten det er om kjærlighet, penger eller jobb. Jeg gir faen om dama har en type så lenge han ikke er venn av meg. Siden det tydeligvis ikke finnes noen regler du forholder deg til overfor de som ikke er vennene dine, så burde du vel i prinsippet bare godta at reaksjoner fra "eiesyke folk" ikke er noe mindre legitimt enn at du gir faen i at kjæresten deres er opptatt. Jeg ser ikke noen grunn til at du skal kunne kritisere dem hvis du skal stå for dine egne prinsipper. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan reaksjon skal jeg akseptere? Jeg forstår selfølgelig at han blir lei seg og skuffa når dama går fra han, men mer enn det aksepterer jeg ikke. At han prøver å "ta" meg er jo selvfølgelig uaktuellt... Skal jeg bli forbanna for at en annen fikk en jobb jeg ville ha? Så lenge jeg er et bedre tilbud enn eksisterende tilbud er saken klar. Mennesket står fritt til å velge tilbud, eller er du uenig i det? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Så det å få bank er verre enn å miste kjæresten sin? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vold er totalt uakseptert. Det er også forbudt i henhold til norsk lov. Hvorfor skal man få bank? Fordi man er et bedre tilbud enn eksisterende kjærste? Syns du det er helt ok å lese i nyhetene om sjalu eksmenn som dreper, eller tidligere kjærster som terroriserer sin gamle flamme? Om en velger å forlate en til fordel for en annen, er det selvfølgelig deres rett. Hun vil sikkert være lykkligere med den nye enn med den gamle? Har den gamle i det hele tatt ha noen rett til å stå i veien for de nyes lykke? Bare han er lykkelig, driter han i om hun er ulykkelig? Skremmende tanker en del sitter med her.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Svar på spørsmålet. Ville du heller fått bank eller mistet kjæresten din. Hva er verst? Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis en gutt hadde prøvd seg på meg, og en evt kjæreste skulle banke han opp pga det, så hadde jeg blitt utrolig skuffet over kjæresten min. Vi jenter klarer å passe på oss selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå